Naujos taisyklės numato, kad iš klientų, kurie pasiliks mažiau nei 40 svarų sterlingų (47 eurai) vertės prekių, bus išskaičiuota 3,95 svarų sterlingų (4,48 eurų) iš grąžinamos sumos.
„Asos“ nepatikslino, kas yra didelis grąžinimo procentas, tačiau teigė, kad daugumai klientų „niekas nepasikeitė“.
„Nedidelei grupė JK klientų, kurių pirkinių grąžinimo lygis dažnai būna aukštas, siūlyti nemokamą prekių grąžinimą yra netvaru. Jie ir toliau gali gauti nemokamą prekių grąžinimą, kai pasilieka 40 svarų sterlingų ar didesnę užsakymo dalį“, – nurodė bendrovė.
Mažmeninės prekybos tinklas teigė, kad „Asos Premier“ programoje užsiregistravę klientai nemokamai grąžinti prekes galės, jei pasiliks ne mažiau kaip 15 svarų sterlingų (17,8 eurų) savo užsakymo.
Internetinės drabužių parduotuvės, tokios kaip „Asos“, susiduria su sunkumais dėl prekių grąžinimo apimties, didėjančios konkurencijos su pigiais kinų prekybininkais, tokiais kaip „Shein“, o taip pat ir mažėjančiais klientų biudžetais dėl didesnių pragyvenimo išlaidų.
Šių metų pradžioje britų prekybininkas „PrettyLittleThing“ (PLT) sulaukė kritikos iš klientų, kurių paskyros buvo deaktyvuotos, nes jie esą daug kartų grąžino prekes. Tai įvyko netrukus po to, kai PLT įvedė 1,99 svaro sterlingų (2,36 eurų) mokestį už prekių grąžinimą.
Praėjusiais metais mados milžinė H&M, sulaukusi kritikos, atsisakė panašios politikos.