„Asos“ sprendimas papiktino klientus – nemokamai grąžinti prekes bus galima tik su viena sąlyga

Jungtinės Karalystės internetinio prekybininko „Asos“ klientai pasipiktino dėl sprendimo imti mokestį už prekių grąžinimą, jei pirkėjas nepasilieka tam tikros užsakymo dalies. Kai kurie klientai savaitgalį gavo el. laišką, kuriame teigiama, kad jie identifikuoti, kaip „dažnai grąžinantys daug prekių“, rašo BBC.
Asos
Asos / Shutterstock nuotr.

Naujos taisyklės numato, kad iš klientų, kurie pasiliks mažiau nei 40 svarų sterlingų (47 eurai) vertės prekių, bus išskaičiuota 3,95 svarų sterlingų (4,48 eurų) iš grąžinamos sumos.

„Asos“ nepatikslino, kas yra didelis grąžinimo procentas, tačiau teigė, kad daugumai klientų „niekas nepasikeitė“.

„Nedidelei grupė JK klientų, kurių pirkinių grąžinimo lygis dažnai būna aukštas, siūlyti nemokamą prekių grąžinimą yra netvaru. Jie ir toliau gali gauti nemokamą prekių grąžinimą, kai pasilieka 40 svarų sterlingų ar didesnę užsakymo dalį“, – nurodė bendrovė.

Mažmeninės prekybos tinklas teigė, kad „Asos Premier“ programoje užsiregistravę klientai nemokamai grąžinti prekes galės, jei pasiliks ne mažiau kaip 15 svarų sterlingų (17,8 eurų) savo užsakymo.

Internetinės drabužių parduotuvės, tokios kaip „Asos“, susiduria su sunkumais dėl prekių grąžinimo apimties, didėjančios konkurencijos su pigiais kinų prekybininkais, tokiais kaip „Shein“, o taip pat ir mažėjančiais klientų biudžetais dėl didesnių pragyvenimo išlaidų.

Šių metų pradžioje britų prekybininkas „PrettyLittleThing“ (PLT) sulaukė kritikos iš klientų, kurių paskyros buvo deaktyvuotos, nes jie esą daug kartų grąžino prekes. Tai įvyko netrukus po to, kai PLT įvedė 1,99 svaro sterlingų (2,36 eurų) mokestį už prekių grąžinimą.

Praėjusiais metais mados milžinė H&M, sulaukusi kritikos, atsisakė panašios politikos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis