„Praėjusią savaitę buvome lenktynėse Malaizijoje. Žinojau, kad savaitgalį SEB keitė sistemą, buvome pasiruošę – naudojomės kitais bankais. Tačiau aš jau parskridau namo, o mano sūnus liko Singapūre ir šiandien niekur negali atsiskaityti kortele“, – 15min pasakojo lenktynininko Gusto Grinbergo tėtis Darius Grinbergas.
SEB atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė aiškino, kad dėl techninių priežasčių pakeitus IT platformą šiuo metu mažai daliai klientų, esančių užsienyje, gali nepavykti atlikti kai kurių operacijų mokėjimo kortelėmis.
„Viena iš priežasčių – jei atsiskaitoma kortele pirmą kartą po banko sistemos pakeitimo, gali nepavykti atsiskaityti bekontakčiu būdu. Tokiu atveju reikėtų atsiskaityti kortele įdėjus ją į mokėjimo kortelių skaitytuvą. Po to veiks ir atsiskaitymas bekontakčiu būdu.
Taip pat patariame klientams, jei turi, naudotis kredito kortele – jos veikia be sutrikimų, arba bandyti atsiskaityti debeto kortele dar kartą.
Šį nesklandumą stengiamės kuo operatyviau pašalinti“, – komentavo ji.
15min primena, kad pirmadienį su trikdžiais SEB banke susidūrė šalies gyventojai. Lėčiau nei įprastai veikė interneto bankas ir mobilioji programėlė.