„Kasmet didėjant eksporto apimtims, reikėjo stiprinti prekių ženklo globalų atpažįstamumą. Lietuviškas pavadinimas „Pušku pušku“ yra gerai žinomas Lietuvoje, Estijoje, Švedijoje, tačiau kitų užsienio šalių piliečiams jis nėra pakankamai suprantamas, o išgirdus – sunkiai užrašomas. Negana to, jis kitų šalių gyventojams nekelia stiprių asociacijų su mūsų gaminamais produktais“, – sako įmonės įkūrėjas ir vadovas Remigijus Balčiūnas.
Pasak jo, naujasis pavadinimas „Slowdown“ simbolizuoja gyvenimo kokybę bei galimybę atsipūsti šioje beprotiškai greitoje rutinoje.
„Įsismarkavusiame gyvenimo ritme norime, kad prekių ženklas leistų atsikvėpti, pabūti, medituoti ir rasti laiko sau, artimiesiems bei draugams. Sakome „sulėtink tempą“ (angl. Slow down) ir pagaliau pasimėgauk komfortišku poilsiu“, – pavadinimo prasmę aiškina R. Balčiūnas.
Jo teigimu, naujasis prekių ženklas skirtas palaikyti buvusio pavadinimo tęstinumą, tačiau tuo pačiu atspindi ir įmonės vertybes siekti žmonių gyvenimą paversti patogesniu.
Kartu su prekių ženklu keičiasi ir įmonės šūkis – iš „Kurkite laimę“ (angl. Create Happiness) į „Mėgaukitės akimirkomis“ (angl. Enjoy the Moments).
Laiku ir vietoje priimtas sprendimas
„Pušku pušku“ istorija Lietuvoje prasidėjo dar 2008 m., kai R. Balčiūnas, ieškodamas išskirtinio dizaino ir patogumo baldų savo namams – nieko panašaus nerado.
„Lietuvoje tokio tipo baldų rinka buvo gana maža, o siųstis iš užsienio buvo gan brangu, todėl nusprendžiau pats pasigaminti ir išbandyti jų patogumą. Ne tik man, tačiau ir visiems, kas juos išbandė, baldai labai patiko, todėl nusprendžiau išeiti iš samdomo darbo ir pradėti savo verslą“, – prisimena pašnekovas.
Gyvavimo pradžioje mūsų baldai buvo itin spalvingi, naudojo daug ryškių spalvų, o laikui bėgant derinosi prie tikslinės auditorijos poreikių, subrendo ir tapo subtilesni bei tinkami įvairiems interjero stiliams.
„Turime per 7 tūkstančius unikalių gaminių pagal tipą, audinį bei spalvą. Gaminiai gaminami tiek vidui, tiek laukui, taip pat yra iš nedegių audinių bei perdirbto plastiko butelių. Įmonėje gaminamos ir papildomos prekės, tokios kaip pagalvėlės, sėdmaišių uždangalai, staliukai, rankšluosčiai paplūdimio ir terasų sėdmaišiams“, – vardija R. Balčiūnas.
Minkštieji baldai greitai sulaukė didelio populiarumo Lietuvoje – juos rinkosi ne tik privatūs pirkėjai savo namams, bet ir verslas: maitinimo įstaigos, viešbučiai, biurai, todėl natūraliai atsirado poreikis plėstis į tarptautinę rinką.
Pripažino ir užsienio vartotojai
Praėjus 4 metams nuo verslo įkūrimo, 2012 m., įmonė savo produkciją pradėjo eksportuoti į 6 šalis: Latviją, Estiją, Švediją, Norvegiją, Daniją ir Vokietiją.
„Dirbdami skirtingose rinkose, pajautėme, kad vieni produktai ar sėdmaišių tipai yra populiaresni vienose šalyse, kiti – kitose. Todėl mūsų darbas buvo sukurti įdomų, patogų ir patrauklų produktą, kuris patiktų visiems. Po truputį didinome savo klientų ratą, ėjome į naujas rinkas ir šiuo metu galime džiaugtis išties gerais rodikliais – daugiau nei 60 proc. mūsų produkcijos yra eksportuojama“, – teigia R. Balčiūnas.
Šiandien „Slowdown“ baldais mėgaujasi gyventojai tokių šalių, kaip Jungtinės Amerikos Valstijos, Japonija, Čilė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Saudo Arabija, Izraelis, Šv. Martyno sala, Bahreinas, Turkija ir kt. Šiuo metu eksportuojame net į 39 šalis.
„Su visa komanda esame pasiryžę spartinti įmonės augimą ir plėtoti prekių ženklą visame pasaulyje. Pokyčiai, kurių ėmėmės, leis geriau identifikuoti mūsų veiklą bei prisidės prie užsibrėžtų tikslų įgyvendinimo“, – teigia R.Balčiūnas.
Unikalūs baldai visiems
„Slowdown“ įkūrėjas ir vadovas pasakoja, kad jų gaminamiems produktams ypač svarbios detalės, tad galvojama ir apie jas. „Pavyzdžiui, sėdmaišiai turi vidinius maišus su paslėptu užtrauktuku, kurį sunkiau atitraukti vaikams. Taip pat gaminame specializuotus sėdmaišius, ant kurių galima uždėti specialią spaudą arba unikalų siuvinėjimą“, – pasakoja R. Balčiūnas.
Įmonė yra pelniusi ir tarptautinį „Archiproducts 2021“ apdovanojimą už sėdmaišį „Cocoon“, kuris išsiskiria tuo, jog galima ne tik minkštai atsisėsti, o taip pat ir šiltai apsigaubti.
„Tikime, kad tai ne paskutinis mūsų produktų įvertinimas. Šiais metais sukūrėme naują sėdmaišį „Clip clap“, kurio dizainas išskirtinis ir itin funkcionalus“, – naujienomis dalijasi R. Balčiūnas.
2023 metais UAB „Pupt“, kuriai priklauso prekių ženklas „Slowdown“, apyvarta sudarė daugiau kaip 2,4 mln. eurų. Įmonėje dirba 33 darbuotojai.