„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Žmogus už D.Trumpo sėkmės socialiniuose tinkluose – J.McConney

Donaldas Trumpas yra socialinių medijų meistras, rašo huffingtonpost.com. Dėkoti jis gali 29 metų Justinui McConney, kuris prieš penkerius metus įtikino D.Trumpą, tuomet turėjusį vos 100 tūkst. „like“ feisbuke, kad jam reikia daug dirbti su socialiniais tinklais.
Donaldas Trumpas po pralaimėjimo pirminiuose rinkimuose
Donaldas Trumpas po pralaimėjimo pirminiuose rinkimuose / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

J.McConney „The Trump Organization“ nebuvo svetimas – jo tėvas organizacijai dirbo 28 metus.

D.Trumpas dabar feisbuke turi daugiau nei 5,5 mln. „like“. Kokia gi yra J.McConney strategija? Apie ją jis kalbėjo rinkodaros portalo „The Drum“ surengtame viešame renginyje.

Nėra abejonės, kad jo strategija veikia. Per penkerius metus jis padidino D.Trumpo sekėjų „Twitter“ skaičių nuo 300 tūkst. iki daugiau nei 6 milijonų.

Buvo sukurtas „Youtube“ kanalas daugiau nei su 20 mln. peržiūrų. D.Trumpo „Instagram“ profilis turi beveik milijoną sekėjų.

Kaip jis tai padarė? Straipsnio autorė Barbara Nonas Justino McConney strategiją padalijo į dešimt punktų.

1. Būkite autentiški. Arba bent jau sudarykite įvaizdį, kad tokie esate. D.Trumpo vaizdo klipai yra neprofesionalūs – nenaudojamas atitinkamas apšvietimas, aikštelė, kamera. J.McConney liepia D.Trumpui kalbėti į kamerą, sėdint prie savo netvarkingo stalo. Socialiniai videosiužetai taip ir turi atrodyti – lyg juos būtų padarę draugai, o ne televizijos komanda.

2. Duokite savo gerbėjams tai, ko jie nori. D.Trumpo atveju tai reiškia kontroversiją – kuo turinys labiau piktina, tuo geriau.

3. Skelbkite kasdien bent po porą „Twitter“ įrašų. Turinys turėtų būti spontaniškas. D.Trumpas ir J.McConney kasdien išpublikuoja apie 20–30 žinučių.

4. Nerašykite į feisbuką daugiau nei tris kartus per dieną. Jeigu rašysite, įrašai pasiklys.

5. Videoįrašai turi būti trumpi ir tiesmuki. Tai vienintelis būdas išsiskirti chaotiškoje, perkrautoje žiniasklaidoje. D.Trumpo 15 sekundžių videoįrašas „Instagram“ tinkle susilaukia tiek dėmesio, kad jam nereikia mokėti už reklamą.

America needs strong leadership. Politicians can talk but they don’t get things done. I have a strong track record of success and if elected I will do what I have promised to do: #MakeAmericaGreatAgain!

Posted by Donald J. Trump on Monday, 8 February 2016

6. Būkite veiksmo, ypač kuris yra „ant bangos“, dalimi. D.Trumpui vien politikos neužtenka. Jis taip pat gyvai komentuoja populiarius kultūros įvykius, tarkime, „Oskaro“ statulėlių teikimus.

7. Saugokite turinį viename „Youtube“ kanale. Sukurkite biblioteką ir joje saugokite viską, kas susiję su jūsų prekės ženklu. D.Trumpo atveju tai yra ir medžiaga apie jo nekilnojamąjį turtą, ir jo dukros patarimai apsipirkinėjantiems.

8. Skatinkite įsitraukimą į naują platformą, susiedami ją su svarbia naujiena. Pavyzdžiui, D.Trumpas pasinaudojo „Periscope“, kad praneštų apie kandidatavimą į JAV prezidento postą.

9. Eksperimentuokite. Išbandykite vis naujas platformas ir turinio pateikimo būdus. Socialinės medijos leidžia iškart sužinoti, ar sėkmingas jūsų bandymas, ar ne.

10. Būkite greiti. J.McConney iškart dalijasi įrašais, nėra jokio ilgo pritarimo turiniui proceso. Įrašus jis parodo tik D.Trumpui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs