Už tokią sumą ji įsigijo visuomenės informavimo kampanijos paslaugas – neskelbiamas derybas laimėjo ir užsakymą metams gavo bendrovė „Magnet Lt“.
„Nors Žaliasis kursas jau pradėtas įgyvendinti, plačiajai visuomenei tai dar nėra žinoma ir pažįstama. O žvelgiant į ateitį, didelė dalis Lietuvos žemės ūkio strategijos ir finansavimo bus paremta būtent Žaliojo kurso tikslais“, – BNS teigė ministerija.
Anot jos, kampanijos tikslas – supažindinti visuomenę su Žaliojo kurso tikslais ir jų pasiekimo būdais, informuoti, kuo jis bus naudingas visiems gyventojams.
„Magnet Lt“ turės informuoti paramos gavėjus, socialinius partnerius, visuomenę apie paramos galimybes, reikalavimus, taip pat užtikrinti grįžtamąjį ryšį su paramos gavėjais.
Pasak ministerijos, kampanija finansuojama Kaimo plėtros programos lėšomis.