Augimo pagrindas – asortimento, paslaugų ir technologinis atsinaujinimas
„2023 metais išoriniai iššūkiai tęsėsi – Baltijos šalių ekonomikos stagnavo, o technolognių įrenginių rinkos paklausa krito, tačiau verslo vystymas nuolatinio neapibrėžtumo sąlygomis mums tapo jau įprasta praktika“, – teigia „ACC Distribution“ vadovas Žymantas Baušys. Pasak jo, esminiai veiksniai, leidę pasiekti tokių rezultatų – nuoseklumas įgyvendinant bendrovės strategiją, pirmiausia asortimento, paslaugų bei technologinis atsinaujinimas.
2023 metais daugiau nei 16 proc. nuo visų pajamų generuotos iš naujų produktų kategorijų ar prekės ženklų. O prieš metus atliktos investicijos į atsargų ir sandėlio valdymo sistemas bei analitikos įrankių stiprinimą 2023 metais davė grąžą geriau tenkinant partnerių poreikius, efektyvinant procesus ir apyvartinio kapitalo valdymą.
Būtent apyvartinio kapitalo efektyvaus valdymo svarba ypač išaugo dabartiniame palūkanų normų kontekste. „Daug analizavome visas apyvartinio kapitalo grandis, kartu su partnerių įsitraukimu šalinome trikdžius“, – sako Ž. Baušys.
Be to, naujų sistemų įdiegimas leido plėsti paslaugų spektrą. „Siekiame klientams siūlyti kur kas daugiau nei prekių distribuciją. Pavyzdžiui, su nauja sandėlio valdymo sistema klientams pradėjome teikti 3PL (trečiosios šalies logistikos) paslaugas, o dirbtinio intelekto sprendimus išnaudojome greitesniam klientų aptarnavimui ir vidinėms užduotims spartinti,“ – inovacijų reikšmę komentuoja „ACC Distribution“ vadovas.
Tikslas – tvarumas kaip konkurencinis pranašumas
„ACC Distribution“ sau kelia tikslą pasiekti, jog tvarumas būtų kaip konkurencinis pranašumas. „Žaliosios energetikos produktų (saulės modulių, inverterių, energijos kaupyklų, elektromobilių krovimo stotelių ir kt.) pardavimai užima vis didesnę „ACC Distribution“ krepšelio dalį. 2023 m. šios produkcijos pardavimai augo 3 kartus, o 2024 m. numatytas beveik 100 proc. augimas. „Be to, prisiimame pareigą rinkai siūlyti kitus tvarius, energetiką taupančius technologinius sprendimus – jų pardavimai irgi nuolat auga“, – teigia Ž.Baušys.
„ACC Distribution“ vadovas pažymi, kad pastaruoju metu jaučiamas vis didesnis verslo partnerių susidomėjimas tiekimo grandinės tvarumu, partnerių patikimumo užtikrinimu ir kitais tvarumo veiksniais. 2023 metais bendrovė sudarė tvarumo strategiją pagrindinėms sritims: aplinkosaugai, socialinei sričiai ir valdysenai, nustatė rodiklius, o 2024 metais sudarys tikslus bei vykdys jų įgyvendinimą.
Rekordinis darbuotojų įsitraukimas
„Ne mažiau svarbi tvaraus verslo augimo dedamoji – komanda“, – teigia Ž.Baušys. – „Nuolat matuojame darbuotojų įsitraukimą, o naujausi 2024 metų rezultatai (90 balų) – ne tik rekordiniai, bet ir pranokę lūkesčius”.
Pasak vadovo, darbuotojai nuolat įsitikina, jog vertybės – atsakomybė, pasitikėjimas, platus požiūris ir atsinaujinimas – ne tuščias deklaravimas, o tai, kuo iš tiesų gyvena visa „Acme Grupė“.
2024 metais augti padės ir rinka
„2024 metų technologijų rinka vis dar yra sulėtėjimo zonoje, tačiau antrąjį 2024 metų pusmetį jau tikimasi rinkos augimo. Ypač IT produktų kategorijose – po rinkos prisisotinimo pandeminiu laikotarpiu artėja naujas įrenginių keitimo ciklas, juolab kad daugėja ir technologinių pokyčių“, – teigia Ž. Baušys. Vadovas pažymi, kad dirbtinio intelekto sparta lemia elektroninių įrenginių programinės įrangos ir komponentų pažangą. Pavyzdžiui, vis daugiau naujų kompiuterių yra parduodami su naujais procesoriais, kurie yra skirti efektyviam darbui su dirbtinio intelekto užduotimis. Taip pat papildomą motyvaciją keisti kompiuterinę įrangą suteiks ir planuojamas „Windows“ programinės įrangos atnaujinimas.
„ACC Distribution“ 2024 metais siekiame pajamas auginti bent 10 proc., kol kas tai pavyksta, didžiąja dalimi dėl nuolat pildomo asortimento ir stiprėjančio bendradarbiavimo su Baltijos šalių technologijų prekybininkais“, – reziumuoja „ACC Distribution“ vadovas.
Primename, „Acme Grupės“ bendrovė „ACC Distribution“ atstovauja daugiau nei 200 informacinių technologijų, kompiuterinės technikos, programinės įrangos, garso, vaizdo ir fotografijos, kompiuterinių žaidimų bei buitinės technikos tiekėjų ir prekinių ženklų, tarp kurių tokie prekės ženklai kaip „Dell“, „Lenovo“, „Xiaomi“, „Asus“, „Acer“, „Microsoft“, „LG“, „Samsung“ ir kiti. „ACC Distribution“ grupę sudaro 7 bendrovės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/485685