Smulkusis verslas randa būdų kaip sutaupyti: daiktų saugykla Kaune sulaukia vis daugiau klientų
Didmenine ir mažmenine prekyba užsiimančios smulkaus ir vidutinio verslo įmonės vis drąsiau žengia į el. prekybos rinką. Stebimos tendencijos rodo – per karantiną susiformavę vartotojų įpročiai pirkti internetu niekur nesitraukia, o ateityje, tikėtina, pardavimų apimtys el. prekyboje tik dar labiau augs.
Privalumų, kuriuos atveria prekyba internetu, galima įžvelgti įvairių – nuo mažesnėmis sąnaudomis sėkmingai auginamų verslų iki paprasčiau valdomų veiklos procesų. Vis tik kaip pastebi Kaune veikiančio daiktų saugojimo centro „Box Inn“ vadovas Nerijus Urbonavičius, el. prekybą vystantis smulkusis verslas aktyviai dairosi ir papildomų verslo efektyvinimo galimybių.
„El. prekybą vystantis smulkusis verslas – vienas iš sparčiausiai augančių segmentų mūsų klientų rate. Dirbantys šioje srityje dažnai susiduria su dilema, kur saugiai laikyti turimas prekes. Didelių sandėlių nuoma įprastai reiškia nemenkas išlaidas ir ilgalaikius įsipareigojimus. Mūsų siūloma daiktų saugojimo ir saugyklų nuomos paslauga suteikia galimybę lanksčiai reaguoti į kintančius įmonės poreikius ir taip optimizuoti išlaidas“, – sako N. Urbonavičius.
Skirtingiems poreikiams – visą parą veikianti daiktų saugykla
Didžiausias daiktų saugojimo centras Kaune „Box Inn“ siūlo naudotis nuo 1 iki 15 kv. m. dydžio patalpomis su individualia prieiga. Daiktai yra saugomi specialiai tam pritaikytose patalpose – čia pilnai įrengtos lubos ir grindys, palaikoma optimali temperatūra, tad klientai gali būti ramūs, kad jų daiktams nepakenks dulkės ir drėgmė. Sandėliukuose bei daiktų saugyklose saugią vietą atras ne tik nenaudojama įranga, baldai ar prekės, bet ir archyviniai dokumentai, užimantys papildomą vietą biure.
Prekių sandėliavimui pritaikytose patalpose taip pat galėsite ramiai atlikti būtiniausius darbus – klijuoti etiketes, skirstyti prekes, pakuoti siuntas. Pastate naudojamos tinkamo spektro LED apšvietimo sistemos, nėra vykdomi jokie gamybos darbai, tad šviesiose ir švariose patalpose jūsų netrikdys triukšmas ar kvapai. Visame daiktų saugojimo komplekse veikia nemokamas bevielis internetas, yra įrengti sanitariniai mazgai.
Klientų daiktai sandėliuojami patalpose, prie kurių prieigą turi tik jie patys. Į vidinį kiemą ir pastatą visą parą galima patekti naudojantis elektronine prieigos kortele. Klientų patogumui įrengtas ir erdvus vidinis kiemas krovininiam transportui privažiuoti, galima nemokamai naudotis palečių krautuvu.
Pastate įmontuota tarptautinius standartus atitinkanti saugos sistema, patalpos visą parą stebimos vaizdo kameromis, o jose esantys daiktai yra apdrausti, taip užtikrinant maksimalų saugumą.
Jokių ilgalaikių įsipareigojimų – keiskite patalpas ir saugokite tiek, kiek prireiks
Savo klientams „Box Inn“ suteikia galimybę naudotis lanksčiomis sąlygomis – esant poreikiui patalpas keisti į didesnes ar mažesnes ir daiktus saugoti tiek, kiek prireiks: dieną, savaitę, mėnesį ar ilgesnį laikotarpį.
„Pastebime, kad prieššventiniu laikotarpiu itin išauga trumpalaikės daiktų nuomos paklausa. Prekybai suaktyvėjus, smulkusis verslas dažnai ieško papildomų prekių laikymo ir sandėliavimo patalpų. Šaltuoju metų laiku paklausi ir sezoninio daiktų saugojimo paslauga, kuria dažniausiai naudojasi kavinės bei restoranai, žiemą nuomojamose patalpose laikantys nereikalingą lauko įrangą“, – pasakoja „Box Inn“ vadovas.
Tiksliai nežinantiems, kokio dydžio patalpų gali prireikti, N. Urbonavičius rekomenduoja pasitarti su „Box Inn“ specialistais arba pasinaudoti išmaniąją skaičiuokle. Nurodžius, kokius daiktus planuojama sandėliuoti, sistema automatiškai parinks jums tinkamiausio dydžio patalpas.
Siuntas atsiimkite vienoje vietoje jums tinkamu laiku
Taupantiems žmogiškuosius išteklius bei laiką, daiktų saugojimo centras siūlo pasinaudoti ir išskirtine paslauga – kurjerių pristatomas siuntas gauti tiesiai į „Box Inn“ sandėlius. Darbuotojų priimtas ir saugiai laikomas siuntas atsiimkite jums patogiu metu per 48 valandas, o esant poreikiui, „Box Inn“ už jus pasirūpins ir siuntų perdavimu kurjeriams.
Dažnai keliaujantys ar neturintys nuolatinio biuro gali pasinaudoti individualios pašto dėžutės nuoma. Pašto dėžutė pasiekiama tik su elektroniniu įėjimo raktu, kurį turi klientas. Norintiems teikiama laiškų turinio nuskenavimo ir persiuntimo nurodytu adresu paslauga, o apie gautą korespondenciją klientas informuojama SMS žinute.
„Pastebime, kad smulkaus verslo klientų ratas tendencingai auga – alternatyvių variantų brangioms, tačiau nebūtinoms biuro ir sandėliavimo patalpoms ieško vis daugiau įmonių. Vienos jų „Box Inn“ centre renkasi laikiną daiktų saugyklos nuomą, kitos mūsų paslaugomis naudojasi ištisus metus. Stengdamiesi atitikti aukštus jų lūkesčius, nuolatos investuojame į paslaugų plėtrą bei kokybės gerinimą, tad ateityje planuojame pristatyti ir dar vieną išmanų sprendimą – savitarnos terminalą, kuriame el. parduotuvių klientai galės patogiai atsiimti internetu iš mūsų nuomininkų užsakytas prekes“, – pasakoja N. Urbonavičius.
Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/473288