Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kova dėl talentų: sveikatos draudimas – jau atgyvena, ieškoma naujų motyvacinių priemonių

Sveikatos draudimas, maitinimas biure, renginiai ir kitos tradicinės motyvacinės priemonės šiandieninės konkurencijos sąlygomis dažnam profesionalui jau yra tapusios savotiška higiena ir nebesukuria reikšmingos pridėtinės vertės, todėl vadovams tenka pasukti galvas ir ieškoti kitų, netradicinių priemonių, padedančių pritraukti talentus ir išlaikyti esamus darbuotojus.

Daugiau nei 6 metus Lietuvoje sėkmingai veiklą vykdanti JAV saugių mokėjimo sprendimų bendrovė „Shift4“ per pastaruosius metus į biuro plėtrą, naujų darbo vietų kūrimą, darbuotojų gerovę ir motyvaciją vien Lietuvoje investavo per 1,6 mln. eurų.

Pasak bendrovės Personalo vadovės Dalios Augienės, rinkoje vykstanti nuožmi kova dėl talentų verčia įmones ne tik didinti darbuotojų naudų krepšelius, bet ir stiprinti vidinę kultūrą, užtikrinti teigiamą socialinį bei emocinį klimatą organizacijoje.

Augienės teigimu, aukščiausio lygio savo srities profesionalams labai svarbu ir įmonės vadovų, įkūrėjų suteikiamos vertės, kurios dažnu atveju yra nepamatuojamos pinigais.

„Visai neseniai keli mūsų biuro darbuotojai grįžo iš komandiruotės JAV, kurios metu, be kita ko, kartu su mūsų kompanijos įkūrėju ir vadovu Jaredu Jsaacmanu turėjo unikalią galimybę paskraidyti naikintuvais Montanoje. Vasarą įmonės darbuotojų vaikams J. Isaacmanas pasiūlė išskirtinę galimybę dalyvauti įspūdingoje „SpaceCamp“ stovykloje Alabamoje. Iš Lietuvos biuro keturi darbuotojų vaikai buvo pakviesti „pasimatuoti“ astronauto profesiją šioje savaitės trukmės stovykloje. Tokios patirtys yra neįkainojamos vertės ir sukuria stiprų ryšį tarp darbuotojo ir įmonės,“ – teigia specialistė.

Trijų lygių krepšeliai

Augienės teigimu, šiuo metu rinkoje vyrauja trijų lygių pridėtinių verčių krepšeliai. Pasak jos, pirmojo lygio krepšelyje įmonės aprūpina darbuotojus saugia ir patogia darbo vieta, kava, arbata, kartais ir užkandžiais darbo vietoje ar sveikatos draudimu.

Daugiau į darbuotoją investuojančios įmonės gali pasiūlyti antrojo lygio naudų krepšelius. D. Augienė išskiria, kad čia jau įtraukiamas laisvesnis darbo grafikas, papildomos atostogų dienos, automobilių parkavimo vietos ar pavėžėjimas namo, platesnis sveikatos draudimas bei papildomas kaupimas darbuotojų pensijoms.

„Didžioji dalis lyderiaujančių pasaulinių technologijų bendrovių yra jau įdiegę trečiojo lygio motyvacines priemones ir jomis privilioja aukščiausio lygio specialistus. Trečiojo tipo krepšelyje be jau aptartų pridėtinių verčių galime rasti ir unikalias-motyvacines patirtis, keliones, suteikiamas įmonės akcijas. Gaunamos naudos žengia plačiau, nei tik pats darbuotojas, investuojama ir į jo šeimos narius”, pastebi D. Augienė. 

Investicija pasiteisina

Augienė pastebi, kad tokia investicija į darbuotojus pasiteisina ir kartais tampa pagrindiniu ginklu kovoje dėl aukštos kvalifikacijos specialistų.

„Į kompanijos veiklą įsitraukę ir motyvuoti darbuotojai padeda į įmonę atvesti ir naujus žmones. Esami darbuotojai tampa ambasadoriais ir rekomenduoja įmonę savo draugams, pažįstamiems, buvusiems kolegoms. Iš visų kasmet prie „Shift4 Payments Lithuania“ prisijungiančių naujų kolegų, vidutiniškai bent 40 proc. būna rekomenduoti mūsų esamų darbuotojų. Už sėkmingą rekomendaciją įmonės darbuotojai gauna ir finansinį paskatinimą. Per pastaruosius metus už sėkmingas rekomendacijas savo darbuotojams išmokėjome virš 56 tūkst. eurų paskatų”, - pastebi D. Augienė. 

Apie rekordinį šiais metais darbuotojų augimą anksčiau pranešusi „Shift4 Payments Lithuania“ bendrovė per šiuos metus į įvairias pozicijas įdarbino virš 200 specialistų ir šiuo metu skaičiuoja turinti virš 550 darbuotojų. Visoje „Shift4“ bendrovėje dirba daugiau nei 2500 darbuotojų.

Apie „Shift4“

„Shift4“ padalinys Vilniuje veikia jau 6 metus ir yra vienintelis bendrovės biuras Europoje. Visame pasaulyje „Shift4“ aptarnauja daugiau nei 200 tūkst. klientų, kurie naudojasi įmonės kuriamais išmaniaisiais kasos aparatais bei mokėjimų atsiskaitymo sprendimais. Tarp bendrovės klientų yra tokios pasaulinės kompanijos kaip STARLINK, Hilton viešbučių grupė, didžiausios JAV sporto renginių arenos, avialinijos, restoranų tinklai ir kt. verslai.

Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/471776

Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai