Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Moterys suteikia moterims sparnus: „The Knotty Ones“ pritraukė 250,000 EUR investiciją iš investuotojų grupės, kurioje dominuoja moterys

Tvarus lietuviškos mezginių mados prekės ženklas „The Knotty Ones“ pranešė apie sėkmingą jungtinės moterų investuotojų 250,000 eurų investicijos pritraukimą. Startuolis naujai gautą investiciją planuoja panaudoti tolimesnei plėtrai į tarptautines rinkas, ypač JAV, daugiausia dėmesio skiriant didmeninei ir elektroninei prekybai, bei pasiruošti būsimiems investicijų etapams. 

2023 m. rugsėjo 12 d. Trijų draugių, Akvilės Meškauskaitės-Dobrajs, Sandros Pangonytės ir Danutės Rasimavičiūtės, įkurtas tvarus lietuviškos mados prekės ženklas, „The Knotty Ones“ pranešė apie sėkmingą jungtinės 250,000 eurų investicijos pritraukimą. 

Ši investicija prekės ženklą pasiekė iš moterų investuotojų grupės, kurioje - garsus modelis ir ilgametė „The Knotty Ones“ ambasadorė Giedrė Dukauskaitė, aktorė Gelminė Glemžaitė, Viktorijos Trimbel vadovaujamas rizikos kapitalo  fondas „Coinvest Capital“, verslo angelės bei keletas kitų žymių moterų investuotojų. Esama “The Knotty Ones” Investuotoja Ieva Zubavičiūtė  su teisininke Karina Andriukaitiene išskirtinai šiai investicijai įsteigė moterų - verslo angelių investuotojų - sindikatą.

„The Knotty Ones“ gauta investicija griauna investicijų pasaulio lyčių stereotipus apie tai, kad moterų investuotojų yra mažuma. 

„Mūsų fondas vertina galimybę prisidėti su papildoma investicija prie prasmingos „The Knotty Ones“ iniciatyvos, kurioje moterys įgalinamos per profesinę pagalbą viena kitoms”, - teigia „Coinvest Capital“ fondo vadovė Viktorija Trimbel. „Pasauliniai faktai rodo, jog moterų investicijos dažnai yra žymiai sėkmingesnės, nei vyrų - 59% visų moterų įkurtų verslų yra pelningi. Moterys renkasi ilgalaikiškesnę investicinę perspektyvą ir skiria  daugiau laiko vertindamos galimą riziką, todėl dažnai moterų valdomi startuoliai klesti, o dabar prie to prisideda dar ir moterys investuotojos”.

Tvarumas ir socialinė atsakomybė 

„The Knotty Ones“ buvo pirmasis moterų mados startuolis Lietuvoje, 2020 m. pritraukęs per 500,000 eurų investiciją. Nors, puoselėjant baltiškojo mezgimo paveldo tradicijas, gamyba vykdoma daugiausia Lietuvoje, 90% produkcijos parduodama užsienio rinkoms, tokioms kaip JAV, JK, Australija, Vokietija ir kitos Vakarų šalys. Nuo pat prekės ženklo įkūrimo pradžios „The Knotty Ones“ taikė išskirtinai tvarius gamybos sprendimus, kad atitiktų augančią paklausą, o, padidėjus gamybos tempams, šie sprendimai tapo dar aktualesni.

„The Knotty Ones“ yra socialiai atsakingas verslas, kuriame individualiai dirba talentingos mezgėjos iš įvairių Lietuvos vietovių - taip suteikiama darbo galimybė joms patogiu metu, kai reikia derinti darbą ir motinystę,  išlaikyti šeimą ten, kur darbo vietos ribotos, ar tiesiog užsiimti prasminga veikla vyresniame amžiuje. Prekės ženklas yra  puoselėjantis tvarumą ir aplinką, nes naudoja 100% natūralius ir biologiškai skaidžius, aukštos kokybės verpalus, užsakomus iš etiškų tiekėjų (vietinių šeimų vilnos ūkių iš viso pasaulio). Taip pat „The Knotty Ones“ drabužių gamyboje naudoja tik netoksiškus sertifikuotus dažus ir pakuotes išimtinai be plastiko. Visi startuolio mezginiai yra cruelty-free - jų gamyboje išvengiama bet kokio žiaurumo gyvūnams. 

Įkvepiančios partnerystės ir „The Knotty Ones“ sėkmės formulė 

Akvilės Meškauskaitės-Dobrajs, vienos iš startuolio  įkūrėjų, teigimu, prekės ženklų, ypač mados, stabiliam augimui pasiekti būtina išlaikyti aiškią misiją. „Vienos sėkmės formulės nėra, tačiau siūlyčiau visada prisiminti savo pagrindinį tikslą“, – sako Akvilė. „Planai nuolat keičiasi, bet tu turi žinoti, kodėl tai darai. Kaip ir bet kuriame kitame versle, madoje turi įdėti daug pastangų, kad pritrauktum klientus bei investuotojus ir tiksliai žinotum, kaip ir kur nori augti, o svarbiausia – turi pažinti savo auditoriją ir žinoti, kur ją rasti“, – aiškina ji.

„The Knotty Ones“ gali pasigirti neeilinėmis partnerystėmis su Amerikos mados mažmeninės prekybos įmone „Anthropologie“ bei gyvenimo būdo prekės ženklu „Goop“, priklausančiu aktorei Gwyneth Paltrow. Etiškas mezginių prekės ženklas bendradarbiauja ir su gerai žinomais mados mažmeninės prekybos milžinais, tokiais kaip „Revolve“ ir „Free People“. Tarp „The Knotty Ones“ klientų – Holivudo žvaigždės ir įžymybės, tokios kaip Hilary Duff, Margaret Qualley ir Richardo Gere'o žmona Alejandra Gere. 

Nuo pirmosios pusės milijono eurų investicijos prekės ženklas išaugo penkis kartus, tačiau išliko ištikimas savo pagrindinėms vertybėms - tvarumui, pagarbai Baltijos šalių mezgimo paveldui ir moterų įgalinimui regioninėje Lietuvos darbo rinkoje. 

„The Knotty Ones“ naujai  gautą investiciją planuoja panaudoti plėtrai į tarptautines rinkas, ypač Jungtines Amerikos Valstijas, daugiausia dėmesio skiriant didmeninei ir elektroninei prekybai, bei pasiruošti būsimiems investicijų etapams ateinančiais mėnesiais. 

„Džiaugiamės, kad mūsų „The Knotty Ones“ prekės ženklo koncepcija patikėjo su Lietuva susiję investuotojai ir kituose etapuose tikimės sulaukti užsienio rizikos kapitalo fondų bei strateginių partnerių paramos“, - teigia prekės ženklo bendarkūrėja Sandra Pangonytė. „Mus pasiekusi investicija, glaudžiai susijusi ir su moterų įgalinimu, sulaukė palaikymo iš daugelio investuotojų, su kuriais kalbėjomės. Tai - patvirtinimas, kad dirbame ne tik dėl savęs. Džiaugiamės galėdamos suburti vieningą bendruomenę - nuo mezgėjų iki nuomonės formuotojų, nuo įmonės įkūrėjų iki nuolat augančios komandos ir lojalių klientų ir kurti planus visų mūsų bendrai sėkmei“.

APIE THE KNOTTY ONES

Tarp Niujorko ir Lietuvos įsikūrusią „The Knotty Ones“ įkūrė trys draugės, siekusios sukurti tobulą mezginį ir padėti mažiau privilegijuotoms savo bendruomenės moterims. Prekės ženklas tiki glaudžia seseryste ir remia individualias moteris-amatininkes bei moterų įkurtas gamyklas visoje Lietuvoje. Kuriant „The Knotty Ones“ mezginius, šioms moterims suteikiama finansinė nepriklausomybė ir įgalinamas jų balsas namų ūkiuose bei bendruomenėse. Prekės ženklas rimtai žiūri į tvarumą - mezginiams naudoja tik natūralius ir 100% biologiškai skaidžius siūlus, kurie puikiai tinka ne tik „The Knotty Ones“ klientų garderobui, bet ir planetai. https://www.theknottyones.com/

APIE COINVEST CAPITAL

„Coinvest Capital“ yra ankstyvos stadijos rizikos kapitalo fondas, įkurtas INVEGOS, panaudojant viešąsias EU ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšas, investuojantis kartu su verslo angelais ir kitais rizikos kapitalo fondais į jaunas perspektyvias Lietuvos įmones. Šiuo metu fondo portfelyje jau yra 28 startuolių įmonės. Fondas suteikia unikalią galimybę privatiems investuotojams gauti papildomą naudą, apribodamas savo investicijų grąžą 6% sėkmingo pasitraukimo iš investicijų atveju. Iš 25 mln. eurų fondo kapitalo, laisvas kapitalas naujoms investicijoms siekia 14 mln. eurų. https://www.coinvest.lt/ 



Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/468901

Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai