„EIKA“ ir „Hanner“ – ryškios lyderės, vertinant tiek bendrą spontaninį žinomumą, tiek pirmą paminėjimą. „Spinter“ tyrimas parodė, kad bendrai spontaniškai „EIKA“ dažniau pamini moterys ir vyresni nei 44 metų respondentai, „Hanner“ – vyrai.
Daugiausiai respondentų (38 proc.) teigė, kad jei reikėtų rinktis nekilnojamojo turto vystytoją naujo statybos būsto pikimui, pirmasis jų pasirinkimas būtų „EIKA“. Antrasis jų pasirinkimas būtų „Hanner“ (37 proc.), toliau – „YIT Lietuva“ (14 proc.), „Darnu Group“ (12 proc.), „Merko“ (11 proc.).
Vertinant NT plėtros bendrovių įvaizdį, daugiausiai apklaustų Vilniaus gyventojų (35 proc.) teigė, kad „EIKA“ yra ta bendrovė, kuri siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. 63 proc. bendrovę „EIKA“ apibūdino kaip turinčią ilgametę patirtį plėtojant būsto projektus, 44 proc. – kaip turinčią profesionalius NT rinkos ekspertus, 43 proc. – kaip patikimą, suteikiančią ir vykdančią garantijas, 39 proc. – kaip užtikrinančią aukštą statybų kokybę.
„EIKA“ kartu su „Hanner“ ir „Darnu Group“ matomos kaip tos bendrovės, kurios rinkoje labiausiai pasižymi socialine atsakomybe, inovatyviais, nestandartiniais sprendimais.
Lyginant su 2023 m. rezultatais, matoma, kad bendrovės „EIKA“ įvaizdis gerėja. Statistiškai reikšmingai padidėjo tai, kaip Vilniaus gyventojai vertina jos ilgametę patirtį, patikimumą, kainos ir kokybės santykį, socialinį atsakingumą bei inovatyvumą rinkoje.
„Nekilnojamojo turto plėtros versle rezultatų negalima tikėtis per vieną naktį, todėl labai džiaugiamės matydami, kad mūsų ilgametis įdirbis, atsakingas požiūris į kokybę, garantijų pirkėjams suteikimą, ieškojimą sprendimų, kaip pasiūlyti kokybę už priimtiną kainą neša savo vaisius. Žmonės mato, kaip mes dirbame, kokius sprendimus priimame ir supranta galintys mumis pasitikėti – o mes ir toliau darysime viską, kad tą pasitikėjimą pateisintume“, – sako Martynas Žibūda, „EIKA Development“ generalinis direktorius.
Vertinant statybų rangos įmonių žinomumą, ryški lyderė buvo „EIKOS statyba“, kurią žinojo 72 proc. respondentų. Antroje vietoje buvo „Veikmės statyba“ (39 proc.), PST (35 proc.), „Naresta“ (34 proc.), „Jungtiniai projektai“ (24 proc.).
Tyrimas buvo atliktas bendrovės „Spinter tyrimai“ 2024 m. spalio 4-17 dienomis, jame apklausti 523 respondentai, tai yra, Vilniaus gyventojai nuo 24 iki 65 metų amžiaus.
Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/495824