„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Reitan Convenience Lithuania“ 2023-ųjų finansinę sėkmę lėmė optimizavimas ir atnaujinimas

Bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, valdanti prekės ženklus „Caffeine“, „Narvesen“ ir „Lietuvos spauda“, pernai fiksavo pajamų augimą, siekiantį 8,9 proc. 2023 m. bendrovė uždirbo 2,649 mln. Eur grynojo pelno, iki šiol šis finansinis rodiklis buvo neigiamas.

Pernai metų rezultatams įtakos turėjo nuosekli kavinių tinklo plėtra. Kaip ir 2022 metais, bendrovė modernizavo vieną ir atidarė net 14-a naujų „Caffeine“ tinklo kavinių, sustiprino pozicijas Kaune, taip pat plėtėsi į regionus franšizės veiklos pagrindu – atidarė kavines Marijampolėje bei Mažeikiuose. „Plėtra – vienas iš sėkmingą augimą lėmusių veiksnių. Nuo praėjusių metų savo tinkle turime ir pirmąją vairuotojams skirto formato kavinę. Tempo lėtinti neplanuojame ir šiemet. Per šiuos metus tikimės atidaryti iki dešimties naujų kavinių bei atnaujinti kelias jau esamas“, – sako „Reitan Convenience Lithuania“ vadovas Saulius Žilėnas.

2023 m. bendrovė skyrė didelį dėmesį ir parduotuvių „Narvesen“ modernizacijai, atidarė naują prekybos vietą Vilniaus centrinėje geležinkelio stotyje, taip pat buvo modernizuotos keturios parduotuvės. Atnaujinto koncepto prekybos vietose įrengtos „Caffeine“ kavos savitarnos zonos, praplėstas šviežio maisto meniu. Parduotuvių „Narvesen“ pokyčių etapas tęsiasi ir šiemet, nuo pavasario visame tinkle klientai jau gali mėgautis kava iš „Caffeine“ ekologiškos kavos pupelių.

 Pasak „Reitan Convenience Lithuania“ vadovo S. Žilėno, prie spartaus augimo prisidėjo ir bendrovės administracijos ir prekybos tinklo procesų optimizacija, atnaujintas valdymas, atlikti pokyčiai struktūroje, leidę papildomai sutaupyti antroje 2023 m. pusėje ir efektyviau vykdyti prekybos operacijas.

„Metai buvo sėkmingi ne tik dėl priimtų sprendimų. Džiugino ir vėl didėjantis turistų skaičius, tiesa, vis dar nesiekiantis priešpandeminio lygio. Taip pat prie efektyvumo prisidėjo sumažėję energiniai kaštai – tinkle pradėjom naudoti saulės parko elektros energiją, o tai leidžia ne tik taupyti, bet ir siekti tvarumo“, – pasiteisinusius sprendimus vardija vadovas. Vertindamas bendras rinkos tendencijas 2024-aisiais, jis atkreipia dėmesį, kad metus teko pasitikti su į priešpandeminį lygį grąžintu PVM dydžiu maitinimo sektoriui, kuris vėl siekia 21 proc. „Bendrą vartojimą neigiamai veikia ir vis dar aukštas „Euribor“ palūkanų lygis“, – pripažįsta S. Žilėnas. 

Šaltinis: https://sc.bns.lt/view/item/485022

Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs