„Shift4 Payments Lithuania” vadovas Tadas Vizgirda sako, kad toks darbuotojų augimas yra neatsitiktinis, o susijęs su bendrovės plėtros planais Europos rinkose. Tuo pačiu T. Vizgirda pripažįsta, kad sparti komandos plėtra yra nemenkas iššūkis ne tik įmonės personalo specialistams, bet ir visai organizacijai, todėl tenka ieškoti būdų kaip trumpinti įdarbinimo procedūras, operatyviai įrenginėti darbo vietas.
„Didžiausia darbo vietų plėtra vyksta mūsų Operacijų valdymo departamente, kuriame dirbantys kolegos aptarnauja įmonės klientus visame pasaulyje. Iki metų pabaigos turime išpildyti rekordinį darbuotojų skaičiaus augimą, todėl ieškome galimybių kaip maksimaliai trumpinti atrankų laiką, procesus, neprarandant darbuotojų samdos kokybės,“ – plėtros iššūkius vardija T. Vizgirda.
Nors vis dažniau pasigirsta kalbų apie ekonominį sulėtėjimą, bendrovė laikosi pozicijos išlaikyti stabilų darbuotojų skaičių, kuris visoje „Shift4” bendrovėje šiuo metu siekia per 2500 darbuotojų.
Anot T. Vizgirdos, šiemet Lietuvos padalinys auga reikšmingiausiai kompanijoje istorijoje net tik darbuotojų skaičiumi, bet ir mūsų šalies padaliniui suteikiamomis funkcijomis bei kompetencijomis. Augimas, pasak vadovo, taip pat susijęs ir su bendrovės plėtros planais Europoje.
Šiuo metu bendrovė Lietuvoje ieško klientų aptarnavimo specialistų, techninio aptarnavimo darbuotojų, įvairių profilių programuotojų, testavimo inžinierių ir kt. technologijų specialistų. Bendrovės skelbiamas atviras karjeros pozicijas galima rasti čia: https://www.shift4.com/lt.
Apie „Shift4“
„Shift4“ padalinys Vilniuje veikia jau 6 metus ir yra vienintelis bendrovės biuras Europoje. Visame pasaulyje „Shift4“ aptarnauja daugiau nei 200 tūkst. klientų, kurie naudojasi įmonės kuriamais išmaniaisiais kasos aparatais bei mokėjimų atsiskaitymo sprendimais. Tarp bendrovės klientų yra tokios pasaulinės kompanijos kaip STARLINK, Hilton viešbučių grupė, didžiausios JAV sporto renginių arenos, avialinijos, restoranų tinklai ir kt. verslai.