Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti
12 06

Interviu su „Achemos“ vadove: dirbti visu pajėgumu ir pelningai tikimės 2026 metais

Rinkoje gerokai išaugus gamtinių dujų kainai 2022 metais gamybą laikinai sustabdžiusi „Achemos grupės“ valdoma Jonavos azoto trąšų gamykla „Achema“ dirbti visu pajėgumu ir pelningai tikisi 2026 metais, sako bendrovės vadovė Audronė Kuskytė.
A. Kuskytė. Achemos nuotr.
A. Kuskytė. Achemos nuotr.
Temos: 1 Achema, AB

Įmonės generalinė direktorė sako, jog to leidžia tikėtis nuo 2026-ųjų įsigaliosiantis Europos Sąjungos (ES) anglies dioksido korekcinis mechanizmas (CBAM) bei taršos mokestis į Bendriją trąšas eksportuojančioms trečiosioms šalims, taip pat prognozuojamas dujų pigimas nuo 2026 metų.

„Mes tikimės grįžti prie pilno pajėgumo 2026 metais. (...) Nuo 2026 metų bus įvestas CBAM'as (ES anglies dioksido korekcinis mechanizmas – BNS) – taršos mokestis trečiosioms šalims, eksportuojančioms į Europos Sąjungą ir manau, kad jis mums turės labai didelę teigiamą įtaką“, – interviu BNS teigė nuo kovo pradžios gamyklai vadovaujanti A. Kuskytė.

Kitos interviu temos:

* Atidėtas žaliojo vandenilio gamybos projektas.

* Įmonės ateitis vykstant energetinei transformacijai.

* „MET Group“ ketinimai įsigyti kontrolinį „Achemos grupės“ akcijų paketą.

* Galimybės persiorientuoti į sprogmenų gamybą.

* Derybos su profesine sąjunga ir jos reikalavimai.

– Pradžioje norėčiau grįžti į 2022-uosius, kai „Achemai“ smogė energetinė krizė, sustojo dviejų amoniako cechų darbas, atnaujintas tik pernai rudenį. Tas neigiamas poveikis atsispindėjo ir praėjusių metų įmonės rezultatuose, kuomet perpus sumažėjo pajamos, o pelną keitė nuostolis. Ar šiandien „Achemos“ gamykla jau atsistatė po tos 2022-ųjų krizės ir prisitaikė prie jos padarinių?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų