„Įrengę biokuro aikštelę atlikome ir joje įrengtų automobilių bei geležinkelio transporto valdymo sistemų, sandėliavimo aikštelės inžinerinių sistemų ir biomasės mėginių ėmimo technologinių procesų bandymus, kurie parodė, kad aikštelė visiškai paruošta priimti biokuro krovinius ir juos sandėliuoti“, – pranešime teigė VKJ vadovas Mantas Burokas.
Aikštelę per vienerius metus įrengė bendrovės „VA Statyba“ ir „Alkesta“. Kuras į aikštelę pradėtas vežti ir kaupiamas daugiau nei mėnesį – jis bus naudojamas 2023 metais numatytiems biokuro katilų bandymams.
Biokuro katilų bloką už 30 mln. eurų stato Suomijos biokuro katilų gamintoja „Valmet“.
2020 metų rudenį jėgainė vienašališkai nutraukė sutartį su buvusia pagrindine rangove – didžiausia Lenkijos katilų gamybos bendrove „Rafako“, nes ši dėl restruktūrizacijos tapo nepajėgi įgyvendinti projekto. Po to „Ignitis grupė“ skelbė atskirų darbų rangovų konkursus.
Jėgainėje energija nuo 2020 metų pabaigos gaminama iš komunalinių atliekų, o biokuro blokas visu pajėgumu turėtų veikti nuo 2023–2024 metų šildymo sezono pradžios.
Planuojama, kad visiškai įgyvendinus projektą, jėgainės bendra elektrinė galia sieks kiek daugiau kaip 90 megavatų (MW), o šiluminė galia – apie 230 MW.