Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 05 27 /15:18

„Baltpool“: praėjęs šildymo sezonas – vienas pigiausių per dešimtmetį

Pasibaigęs šildymo sezonas buvo vienas pigiausių per pastarąjį dešimtmetį, teigia energijos išteklių biržos operatorė „Baltpool“.
Radiatorius
Radiatorius / 123RF.com nuotr.

„Baltpool“ prekybos skyriaus vadovas Vaidotas Jonutis teigia, kad pernai vidutinė svertinė šilumos megavatvalandės kaina siekė siekė 10,61 euro, o užpernai – 12,06 euro už MWh.

„Praėjęs sezonas buvo pats pigiausias. Kai prieš metus kalbėjome apie tai, kad pigiau biokuro kaina turbūt nebegali būti, paaiškėjo, kad visgi gali. Biokuro kaina buvo pati žemiausia, atitinkamai ir šildymo sezonas buvo vienas pigiausių per dešimtmetį“, – „Baltpool“ apžvalgos pristatyme ketvirtadienį sakė V.Jonutis.

Anot jo, mažiausios kainos pernai buvo Vilniaus apskrityje, kur katilinės naudoja pigiausią prastos kokybės kurą.

Pasak V.Jonučio, iš 10-ies didžiausių biokuro tiekėjų tik du praėjusį sezoną pardavė mažiau nei 2019-2020 metų sezono metu, o dešimtuke atsirado naujų bendrovių.

„Čia yra gera tendencija, aišku, tiekėjai sakys, kad jiems sunku prognozuoti verslo tęstinumą, bet manyčiau, kad tai rodo, jog konkurencija išlieka aukšta“, – sakė V.Jonutis.

Prognozuodamas kito šildymo sezono kaina, V. Jonutis pripažino, kad tai sudėtinga, nes šiuo metu kitam sezonui uždaryta tik 8 proc. ilgalaikių sandorių.

„Tai labai nedidelis skaičius ir, matyt, rinka laukia indikacijų, kokiame kainos lygyje susitiks pirkėjai ir pardavėjai“, – teigė „Baltpool“ atstovas.

Pasak jo, remiantis iki šiol kitam sezonui sudarytų biokuro sandorių bei prognozuojamų malkų medienos kainomis, vidutinė svertinė šilumos kaina kitąmet galėtų siekti apie 15 eurų už megvatvalandę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?