P.Dessarto teigimu, šis maršrutas, kurį orlaiviai įveikia vos per devynias minutes, gali būti laikomas trumpiausiu krovininių orlaivių maršrutu pasaulyje, tačiau vienam tokiam skrydžiui atlikti panaudojama apie 1,5 tonos žibalo. Skrydžiai tokiais trumpais maršrutais turi būti uždrausti, mano „Demain“ atstovas.
Tuo metu „Qatar Airways“ paaiškino, jog skrydžiai šiuo maršrutu vykdomi siekiant efektyvumo.
„Tokie skrydžiai, pavyzdžiui, tarp Mastrichto ir Lježo, nėra tipiniai, tačiau kartais jie yra būtini...“, – pareiškė bendrovė vokiečių dienraščiui „Die Welt“.
Iš Dohos išvykstantys orlaiviai paprastai nusileisdavo Lježe, o po to skrisdavo į Meksiką.
Tačiau lapkričio 3 dieną krovininis „Boeing“ iš pradžių nutūpė Mastrichte, o po to nuskrido į Lježą, rašo prancūzų dienraštis „La Voix du Nord“. Toks pat maršrutas buvo įtrauktas į lapkričio 10 dienos skrydžių tvarkaraštį.
„Tai naujas Nyderlandų pirkėjas, kuris nori, kad jo prekės būtų iškraunamos Mastrichte. Tačiau kilimo ir tūpimo takas Mastrichte nėra pakankamai ilgas, kad orlaivis galėtų tiesiai išskristi Meksikos pusėn. Štai kodėl turime jį perkelti į Lježą“, – paaiškino „Qatar Airways“.