Jo teigimu, dalis naftos, kurios sudėtyje yra per didelė organinių chloro junginių koncentracija, po pašalinimo iš vamzdynų bus vežama į laisvas „Transneft“ talpyklas, o dalis bus saugoma kitų šalių teritorijoje.
„Saugojimo kaimyninių šalių magistralinių naftotiekių sistemose paslaugos kaina bus nustatyta po to, kai bus galutinai patikslintas naftos su padidinta organinių chloro junginių koncentracija kiekis ir numatomi terminai. Tai priklauso, be kita ko, nuo to, kada bus atkurtas normalus magistralinių naftotiekių veikimas“, – paaiškino jis.
„Transneft“ viceprezidentas taip pat pranešė, jog bendrovė kartu su energetikos ministerija išnagrinėjo galimos kompensacijos naftos krovinių siuntėjams klausimą.
„Mūsų pasiūlymas buvo pateiktas per pasitarimą, kurį surengė vicepremjeras Dmitrijus Kozakas. Beveik visi Rusijos naftos krovinių siuntėjai su juo sutiko. Manau, jog artimiausiu metu pradėsime jį įgyvendinti“, – pareiškė S.Andronovas ir pridūrė, jog tuo atveju, jeigu kurie nors siuntėjai atsisakys pasiūlytos kompensacijos, ginčą teks spręsti teisme.
„Transneft“ prognozėmis, tam, kad iš naftotiekių sistemos būtų visiškai pašalinta užteršta nafta, prireiks maždaug šešių aštuonių mėnesių.