Nuo 1999 metų veikiantis Būtingės terminalas perkrovė apie 95,4 mln. tonų naftos, iš jų importuota apie 57,7 mln. tonų, o eksportuota apie 37,7 mln. tonų. Beveik 99 proc. perkrautos naftos sudarė žaliava iš Rusijos „REBCO“. Terminale taip pat krauta ir Irako „Basra Light“, Kolumbijos „Castilla“, Norvegijos „Flotta“ bei „Volve“, Venesuelos „Mesa 30“ nafta ir Angolos „Oil blend“ naftos mišinys.
Būtingės terminalas yra vienintelis „ORLEN Lietuva“ žaliavos tiekimo kelias į Mažeikiuose esančią naftos perdirbimo produktų gamyklą po to, kai 2006 m. buvo uždarytas „Družba“ naftotiekis.
Siekiant išlaikyti „ORLEN Lietuvos“ konkurencingumą pasaulinėse rinkose, būtina sumažinti logistikos sąnaudas, susijusias su produktų transportavimu į jūrinius terminalus. Tokia išeitimi galėtų būti tik produktotiekio iki Baltijos jūros pakrantės tiesimas.
Pirmasis terminale aptarnautas tanklaivis buvo taip pat su Graikijos vėliava plaukiojęs laivas „Centaur“, į kurį 1999 m. liepos mėn. buvo pakrauta 68,544 tūkst. tonų naftos.
Didžiausias tanklaivis, kuris lankėsi Būtingės terminale, – tai 149,999 tūkst. DWT su Norvegijos vėliava plaukiojęs tanklaivis „Front Birch“. O didžiausias į laivą pakrautos naftos kiekis siekė 135,685 tūkst. tonų, šį krovinį išgabeno tanklaivis „Mastera“.
Būtingės naftos terminalas yra ne tik pirmieji Lietuvos energetinės nepriklausomybės vartai, bet ir svarbus pajamų šaltinis Palangos miesto savivaldybei. Nuo 1999 metų į biudžetą pervesta per 56 mln. litų nekilnojamojo turto ir žemės mokesčių.
2006–2012 m. „ORLEN Lietuva“ į valstybės biudžetą sumokėtų mokesčių kartu su socialinio draudimo įmokomis suma siekia 10,66 mlrd. LTL.