„Kalbant apie pilnos apimties projektą – nuo analizės, planavimo iki įgyvendinimo – manyčiau, kad čia mes kalbame ne apie mėnesių trukmės laikotarpius – mes kalbame apie metų trukmės laikotarpius, o kiek tiksliai, nenorėčiau komentuoti, nes pats tebelaukiu atsakymo iš mūsų technologų ir terminalo savininkų“, – interviu BNS sakė „Klaipėdos naftos“ vadovas.
Pasak D.Šilenskio, techniniai terminalo plėtros darbai – išdujinimo įrangos montavimas – galėtų būti atlikti per kelis mėnesius, o per tą laiką, kad dujų tiekimas nenutrūktų, į Klaipėdą galėtų atplaukti išnuomotas kitas dujovežis.
Tuo metu antrasis Baltijos šalyse SGD terminalas, apie kurį svarsto Estija, Latvija ir Suomija, pasak D. Šilenskio, nesudarytų konkurencijos Klaipėdos terminalui.
D.Šilenskis atsakė į BNS klausimus.
– Ar „Klaipėdos nafta“ turėjo kažkaip techniškai pasiruošti, kai savaitgalį Lietuva sustabdė dujų importą iš Rusijos?
– Techniškai tikrai kažkokio papildomo pasirengimo ir pasiruošimo nereikėjo. Terminalas ir visa jo infrastruktūra – tiek kranto, tiek požeminė, tiek pats įrenginys – jau įsigijimo metu buvo skaičiuoti tokiam scenarijui – aprūpinti Lietuvą šalčiausią žiemos dieną visu netgi teoriškai įmanomu dujų poreikiu, įskaitant ir elektros generacijos pajėgumus. Tai terminalas ir jo infrastruktūra iš esmės yra pasiruošę tokiam uždaviniui.