Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dėl padidintos elektros kainos pasidomėjusi „Ignitis“ klientė liko be sutarties, tiekėjas teigia įvykus žmogišką klaidą

Į 15min redakciją kreipėsi „Ignitis“ klientė Viktorija, kuri liko su jai nežinant nutraukta sutartimi. Moteriai paskambinus bendrovės nurodytu telefonu ir pasiteiravus dėl kilstelėtos elektros kainos, vadybininkė suprato, kad ši nori nutraukti sutartį, vis dėlto Viktoriją sąlygos tenkino, ji norėjusi likti įmonės kliente.
„Ignitis grupė"
„Ignitis grupė“ / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Nesuprato, kodėl buvo nutraukta sutartis

Viktorija birželio pradžioje pasirašė sutartį su elektros tiekėju „Ignitis“. Po kelių savaičių įmonė ją informavo, kad pasikeitė kainos – elektra pabrango.

Moteris ėmė domėtis, kodėl taip įvyko. Ji paskambino „Ignitis“ nurodytu telefonu ir pasiteiravo, ar ji galėtų nutraukti sutartį, jei tokios sąlygos jos netenkintų. Tiesa, dėl sutarties nutraukimo ji nesusitarė – tai viso labo buvo pasidomėjimas, kaip jai reikėtų elgtis toliau.

Vida Press nuotr./Paauglė
Vida Press nuotr./Paauglė

Galiausiai jai telefonu pasikalbėjus su konsultante ir paaiškinus, kodėl kaina pakilo, atrodė, kad situacija išsisprendė. Viktorijai nauja pasiūlyta kaina tiko.

Tačiau galiausiai jos nuostabai Viktorija gavo laišką iš įmonės, kuriame pranešama, kad jos prašymu sutartis nutraukta. Moteris bandė aiškinti, kad sutarties ji nenutraukinėjo ir jokio prašymo tai padaryti nepateikė.

Į redakciją besikreipusi Viktorija tikino, kad bendrovė pasiūlė sudaryti naują sutartį, tiesa, jau didesne kaina, nei buvo nurodyta prieš jos valią nutrauktoje sutartyje.

Įvyko žmogiška klaida

15min pasiteiravus, kodėl sutartis buvo nutraukta, „Ignitis“ grupės Ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė patvirtino, kad šiuo atveju klientei paskambinus pasiteirauti, kaip galėtų nutraukti sutartį, skambučių centro vadybininkė suprato, kad klientė pageidauja nutraukti sutartį ir užregistravo sutarties nutraukimą.

„Įvyko žmogiška klaida. Labai atsiprašome klientės dėl šios situacijos ir kilusių nepatogumų. Šiuo metu sutartis yra atstatoma, o per kelias dienas klientė matys sutartį savo paskyroje. Savo ruožtu atkreipsime ir kitų skambučių centro vadybininkų dėmesį, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų“, – tikino ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento