Viliojo nuolaidomis
Neteisybę, su kuria susidūrė sutartį su „Elektrum Lietuva“ pasirašiusi jos mama, Vilma aprašė socialiniame tinkle „Facebook“. Savo pasakojimu moteris sutiko pasidalinti ir su 15min.
Ji pasakojo, kad praėjusį rudenį, kai vyko klientų medžioklė, jos mamai paskambino iš „Elektrum Lietuva“ ir pasiūlė pasirašyti sutartį, kuri įsigaliotų nuo šių metų liepos, su 30 Eur nuolaida pirmai sąskaitai.
„Mama, kaip dauguma vyresnio amžiaus žmonių, kaip ir sutiko, bet sako reikia pasitarti su vaikais. Uoli darbuotoja nepagailėjo savo laiko, paskambino man. Aš paklausiau, kodėl, jūs dabar (maždaug spalį-lapkritį prieš metus) spaudžiat su tomis sutartims, juk dar atidėtas tiekėjo pasirinkimas iki liepos. Darbuotoja atsakė, kad sutartis ir įsigalios tik liepą. Iki to laiko bus galima nutraukti, jei persigalvos, ir pasiūlė dar didesnę – 40 Eur - nuolaidą pirmai sąskaitai, nes pasakiau, kad mama suvartoja daugiau elektros, nei pati pasakė“, – socialiniame tinkle rašė Vilma.
Paklausus, kas bus, jei keisis tarifai, ji išgirdo, kad kaina bus fiksuota. Sutartis su „Elektrum Lietuva“ buvo pasirašyta, o liepos 1-ąją Vilmos mama sulaukė sveikinimo laiško, oficialiai prisijungus į klientų gretas.
„Mama pirmą kartą paskambinus deklaruoja rodmenis, gauna 30 Eur sąsakaitą, sumoka. Ateina laikas deklaruoti antrą kartą – rugpjūtį, deja nepavyksta. Kodėl? Atsakymas – jūsų sutartis nutrūko“, – pasakojo Vilma.
Nesupratus, kaip taip galėjo nutikti, Vilma teigia, kad įmonei ėmė skambinti visi – ji, pati mama, brolio žmona, tačiau aiškaus paaiškinimo neišgirdo, buvo pasakyta, kad Energijos skirstymo operatorius – ESO – ją nutraukė. Pasak moters, būta atvejis, kai konsultantai tiesiog numetė ragelį, o rugsėjo viduryje siųstas laiškas, prašant paaiškinti, kaip galėjo nutrūkti sutartis, liko neatsakytas. Rugsėjo 21 d. telefonu buvo pažadėta duoti atsakymą per tris darbo dienas, tačiau jo iki šiol nesulaukta. Tuo pačiu atėjo 70 Eur sąskaita – nutrūkus sutarčiai, atsiimta ir nuolaida.
Tad ji nusprendė atvejį aprašyti viešai ir netrukus sulaukė tiek ESO, tiek „Elektrum Lietuva“ atstovų skambučių.
15min ji patvirtino, kad situacija išsisprendė, tačiau tik viešumo dėka.
„Grąžins viską į savo vietas per artimiausias 2 dienas, kai tik ESO perduos klientą“, - 15min patvirtino Vilma.
Klaida ar nesusipratimas?
ESO Ryšių su visuomene projektų vadovas Paulius Kalmantas 15min paprašytas pakomentuoti susiklosčiusią situaciją tvirtino, kad nutraukti sutartį gali tik tiekėjas, o ne skirstymo operatorius.
Tuo metu „Elektrum Lietuva“ komunikacijos projektų vadovė Jūratė Rupšienė, paprašyta pakomentuoti situaciją, teigė negalinti to padaryti neturėdama asmens duomenų. Pastarųjų Vilma nenorėjo nurodyti.
Paprašyta pakomentuoti situaciją bendrai, J.Rupšienė 15min teigė negalinti to padaryti.
„Kai gauname klientų skundą, tikriname visą grandinę veiksmų, klausomės pokalbių, kas buvo žadėta klientui, kas įvykdyta, ir pan. Dabar nieko nežinome. Gali būti, kad čia mūsų darbuotojų klaida, bet gali būti ir kitokio pobūdžio nesusipratimas. Viena aišku, kad ESO negali nutraukti sutarties, matyt, čia būta kažkokio nesusikalbėjimo. Žinoma, apmaudu, kad klientams tenka tai patirti ir gaišti savo laiką“, – apgailestavo ji.