01 31 /23:01

„Enefit“ klientas niršta: maržą nuo kovo sumažins 0,2 ct/kWh, bet pritaikys 2 eurų abonentinį mokestį

Į 15min kreipęsis „Enefit“ klientas Tomas teigia buvęs nustebintas vienašališku bendrovės tarifų pakeitimu ir komunikacija. Klientams atsiųstame laiške rašoma, kad plano „Laisvas“ vartotojas nuo kovo 1 d. mokės nežymiai mažesnę maržą, tačiau tuo pačiu jiems įvedamas 2 eurų kasmėnesinis mokestis. Kitam vartotojui ta pati marža didėja 1,6 ct/kWh, neskaitant jau minėto mokesčio. Pati bendrovė sako, kad sprendimas priimtas „siekiant nuosekliai gerinti teikiamų paslaugų kokybę“ ir atkreipia dėmesį, kad plano tarifai teoriškai gali mažėti mažėjant kainai biržoje.
„Enefit“
„Enefit“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kaip 15min informavo skaitytojas Tomas, „Enefit“ sausio 27 d. daliai klientų atsiuntė vienašališkus ir automatinius sutarties keitimo pranešimus.

„Prisidengdami nereikšmingu (0,0025 euro) maržos mažinimu, bet įvesdami 2 eur/mėn mokestį. „Enefit“ meluoja, kad šis pakeitimas vartotojui yra naudingas, kai po pakeitimo vartotojas turėtų sunaudoti virš 800 kWh/mėnesį, kad pajustu bent minimalią naudą. 800 kWh vidutiniam daugiabučio vartotojui yra ~6mėnesių suvartojimas, o ne 1 mėnesio“, – skaičiuoja jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis