Komisijos sprendimas buvo susijęs su siaura „Google“ reklamos verslo dalimi: skelbimams, kuriuos JAV technologijų milžinė pardavinėjo šalia „Google“ paieškos rezultatų trečiųjų šalių svetainėse.
Prievaizdas nustatė, kad „Google“ į savo sutartis įtraukė išskirtinumo sąlygas, pagal kurias šiose svetainėse buvo draudžiama skelbti panašius „Google“ konkurentų parduodamus skelbimus.
Skirdama baudą EK, kuri yra pagrindinė bloko antimonopolinė institucija, teigė, kad dėl tokio „Google“ elgesio reklamuotojai ir svetainių savininkai turėjo mažiau galimybių rinktis ir, tikėtina, turėjo brangiau mokėti, o šios išlaidos turėjo atsidurti ant vartotojų pečių.
Pastaraisiais metais EK, siekdama reguliuoti interneto paslaugas ir geriau apsaugoti Europos vartotojus bei verslą, skyrė baudas kelioms amerikiečių didžiosioms technologijų bendrovėms.
Pernai ES priėmė Skaitmeninių paslaugų aktą ir Skaitmeninių rinkų aktą, kuriais kovojama su neteisėtu interneto turiniu ir nustatomi nauji griežti apribojimai interneto milžinėms.