Vilnietis Mindaugas Malinauskas socialiniame tinkle pasidalijo neeiline elektros skaitiklio keitimo istorija, kurią papasakojo ir 15min.
„Po elektros skaitliuko keitimo turėjau keletą linksmų savaičių, aiškinantis dėl neegzistuojančių sąskaitų“, – teigė jis.
Pradėjus brangti elektrai, kaip ir dauguma gyventojų sąskaitų dydžiu susirūpinęs M.Malinauskas nusprendė pasikeisti elektros planą – iš vienos laiko zonos standartinio plano pereiti į dviejų laiko zonų. Anot pašnekovo, prieš užsakant paslaugą „Ignitis“ konsultantė patikino, kad šis keitimas – nemokamas.
„Kitą rytą paskambino kita operatorė ir patikslino dar keletą dalykų, be to, pakartojo: skaitliuko keitimas – nemokama procedūra“, – pabrėžė M.Malinauskas.
Netrukus vyras sulaukė Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) darbuotojų skambučio, kad šie atvyksta pakeisti skaitiklį.
„Atvykus meistrui aš nusifotografavau, jis nusirašė seno skaitliuko parodymus, sumontavo naują skaitliuką ir išvažiavo. Jam vos išvykus, iš karto apmokėjau vienos laiko zonos sąskaitą – 35,24 euro“, – pasakojo jis.
Tačiau po kelių dienų prisijungus prie „Ignitis“ puslapio M.Malinauskas pamatė, kad jis vis dar skolingas apytiksliai 32 eurus.
„Suprantu, kad suma neatitinka tos, kurią sumokėjau, ir pradedu aiškintis kodėl galai nesueina.
Prasideda atsakymų maratonas: mokamas skaitliuko keitimas, nemokamas, mokamas, nemokamas... Pirma operatorė išdėsto, kad paslauga tikrai nemokama ir per kelias dienas skola bus panaikinta. Praeina keletas dienų, bet skola kabo toliau. Trečia operatorė rėžia: tai ESO sąskaita už skaitliuko keitimą. Atsakau, kad dvi jūsų kolegės prieš užsakant paslaugą patikino – skaitliuko keitimas nemokamas, todėl nieko nemokėsiu. Ji pažada perklausyti pokalbius, nes juk jie įrašomi, ir perskambinti, bet dingsta“, – toliau pasakojo vyras.
O dar kita konsultantė jam nurodė, kad skaitiklio pakeitimas nemokamas, bet jo perparametravimas – mokamas.
„Įsiutęs su visais man žinomais keiksmažodžiais siunčiu kuo toliau, o operatorės tarsi susitarusios šachmatų tvarka dėsto toliau: septinta – nemokama, aštunta – mokama, devinta – nemokama, dešimta – mokama ir t. t. Tarsi begalinė seka“, – kalbėjo jis.
Galiausiai M.Malinauskas, kaip pats įvardija, „papuola ant profesionalesnės konsultantės“, kuri paaiškina, kad jis nėra skolingas ir skolos likutis bus panaikintas. Praėjus kelioms dienoms, skola tebėra, o jam tenka rašyti 51 laišką:
„Kitos dienos popietę paskambina Klientų užklausų valdymo vadovė ir labai ilgai atsiprašinėja už koleges, garantuoja, kad nesu skolingas ir tarsi to būtų maža patikina, kad esu permokėjęs 1,45 euro. O dangau švenčiausias, aš nesu jiems skolingas 32 eurų, jie man skolingi 1,45 euro!!!“
Kalbėjo su 15 konsultantų
„Šiam aiškinimuisi sugaišau lygiai dvi savaites: nuo sausio 14 iki sausio 28 d. Man paskambino apie 15 „Igničio“ konsultančių, kurios pakaitomis dėstė: skolingas–neskolingas, mokamas skaitliuko keitimas–nemokamas ir t. t.“, – pasakojo vyras.
Galiausiai, „vyšnaitė ant torto“ įvyko sausio 28 dienos popietę, kai M.Malinauskas Vilniaus oro uoste laukdamas skrydžio sulaukė dar vieno „Ignitis“ konsultantės skambučio. Ši vėl ėmė tikinti, kad jis yra skolingas už skaitiklio keitimą ir perparametravimą, nors ką tik Klientų užklausų valdymo vadovė dar kartą jį patikino, kad jokios skolos nėra.
Tačiau istorija tuo nesibaigė.
„Prisėdau sumokėti elektros sąskaitas nuo sausio 13 d., kai pakeitė skaitliuką, iki sausio 31 d. Pasitikrinęs sumas supratau, kad viskas gerai. Bet niekaip neradau abonentinio 3 eurų mokesčio. Brūkštelėjau laišką „Ignitis“. Šį rytą sulaukiau konsultantės skambučio, kuri išaiškino, kad 3 eurų abonentinis mokestis prie praėjusio mėnesio sąskaitos pridedamas einamojo mėnesio 5–6 d. Vadinasi, jis kaip ir turėtų būti, bet jo nėra.
O šuo štai kur pakastas: ta mano permoka – tai pačią pirmą naujos sutarties dieną įkaltas 3 eurų abonentinis mokestis. Man pradėjus aiškintis, jie suzgribo, kad esu permokėjęs. O kaip kitaip: juk abonentinis turėjo būti tik už pusę mėnesio: nuo sausio 13 iki 31 d. Taip pat akivaizdu, kad abonentinį mokestį turėjau gauti su vasario mėnesio sąskaita, o ne būti apmokestintas vos pasirašęs naują sutartį. Pagaliau suvedžiau visus buhalterinius galus!“ – teigė jis.
15min kreipėsi ir į „Ignitis grupę“, prašydama paaiškinti situaciją. Įmonės ryšių su visuomene vadovas Artūras Ketlerius situaciją pakomentavo keturiais sakiniais.
„Atsiprašome kliento dėl suklaidinimo. Klientas yra atsiskaitęs už elektros energiją ir įsiskolinimų neturi. Jam sausį buvo pakeistas elektros skaitiklis iš vienos laiko zonos į dviejų laiko zonų. Šis keitimas buvo nemokamas“, – lakoniškai pakomentavo įmonės atstovas.