Kol kas į Klaipėdą atgabenti pirmieji du transformatoriai. Iš viso jų bus keturi. Iškelti didžiulių įrenginių iš laivo triumo uostininkai kol kas negali dėl stipraus vėjo. Kai leis oro sąlygos, nestandartinių gabaritų kroviniai bus perkelti ant specialaus 35 metrų ilgio tralo ir gabenami į Klaipėdos transformatorių pastotę.
Trasportavimo darbai iš anksto suderinti su Lietuvos kelių direkcija. Kad nebūtų trikdomas eismas, pervežimui parinkta labiausiai tinkanti trasa.
Iš Klaipėdos jūrų uosto šie transformatoriai bus vežami ne ilgiau nei dvi valandas Jūrininkų prospektu, Lipkių, Švepelių gatvėmis, 141 ir 227 keliais iki Kiškėnų kaimo, šalia kurio įrengta Klaipėdos transformatorių pastotė.
Kiekvienas transformatorius sveria po 196 tonas. Šiuos įrenginius sumontavus ir pripylus alyvos, jų masė išaugs iki daugiau nei 250 tonų.
Beveik septynių metrų ilgio ir penkių metrų aukščio įrenginiai pagaminti pasaulinės technologijų kompanijos ABB gamykloje Liudvikoje, Švedijoje. Iš ten juos į Stokholmo jūrų uostą ne didesniu nei 40 kilometrų per valandą greičiu ant specialios platformos gabeno traukinys.
Šie transformatoriai bus vieni svarbiausių „NordBalt“ nuolatinės srovės keitiklio įrenginių. Transformatoriai bus montuojami šalia „NordBalt“ keitiklio pastato ir bendra galia pranoks Klaipėdos transformatorių pastotėje po rekonstrukcijos pastatytus transformatorius. Iš viso elektros tiltui „NordBalt“ reikalingi trys tokie transformatoriai, kurie galia prilygtų 700 megavatų galios jungčiai. Ketvirtasis transformatorius bus rezervinis.