„Ignitis“ prašo klientų būti budriais – siaučia sukčiai

Sumanių energetikos sprendimų bendrovė „Ignitis“ informuoja visuomenę apie sukčių siunčiamas melagingas trumpąsias SMS žinutes, prisidengus bendrovės vardu. „Ignitis“ prašo klientų būti budriais ir nepakliūti į sukčių pinkles, rašoma „Ignitis“ pranešime spaudai.
Atsargiai, telefoniniai sukčiai
Atsargiai, telefoniniai sukčiai / Lietuvos banko iliustracija

Informaciją apie gautą trumpąją SMS žinutę bendrovė „Ignitis“ gavo iš budraus kliento, kuris nepasitikėjęs gauta informacija, kurią siuntė sukčiai, apsimetantys bendrove, kreipėsi į klientų aptarnavimo centrą ir informavo apie bandymą išvilioti pinigus.

Žinutėje pateikiama informacija apie tariamą įsiskolinimą, nurodomas sąskaitos numeris, į kurią reikalaujama pervesti tariamą skolą, teigiama, jog nesumokėjus skolos, išieškojimas bus perduodamas skolų išieškojimo įmonei.

„Ignitis“ primena, kad nesiunčia klientams SMS žinučių su nurodytais sąskaitos numeriais. Kilus įtarimų dėl gautų SMS pranešimų, klientams pirmiausia rekomenduojame tokio pranešimo pagrįstumą pasitikrinti prisijungus prie e.ignitis.lt savitarnos, kur tiksliai bus galima matyti mokėjimo situaciją arba susisiekus su bendrove internetu – live pokalbis yra greičiausias konsultavimo būdas, o neturint galimybės naudotis internetu – pasiskambinti oficialiu bendrovės klientų aptarnavimo numeriu +370 611 21802.

Bendrovė primena visais atvejais atkreipti dėmesį į žinutės siuntėjo pavadinimą, SMS žinutės nuo bendrovės „Ignitis“ siunčiamos IGNITIS vardu, o ne kokiu nors kitu telefono numeriu. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į gramatiką, sukčiai nėra stiprūs šioje srityje, daro daug rašybos klaidų. O svarbiausia – neskubėti, pirmiau pasitikrinti informaciją.

Informacijos apie nuo sukčių nukentėjusius asmenis dėl šio konkretaus atvejo bendrovė neturi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis