„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

JK vyriausybė ragina visuomenę nepanikuoti dėl uždaromų degalinių

Jungtinėje Karalystėje (JK) trūkstant sunkvežimių vairuotojų, kurie galėtų pristatyti degalus, ir kai kurioms šalies degalinėms dėl to išjungiant degalų kolonėles, vyriausybė penktadienį paragino visuomenę nepanikuoti ir nepulti pirkti degalų.
Įvairūs degalai
Įvairūs degalai

Naujausias laikraščio „The Sun“ numeris penktadienį pasirodė su antrašte pirmajame puslapyje „Važiuojame tuščiu baku“.

Tačiau susisiekimo sekretorius Grantas Shappsas patikino, jog degalų deficito nėra, o vyriausybė imasi veiksmų, siekdama užtikrinti, kad būtų pasamdyta daugiau vairuotojų.

„Patarčiau elgtis, kaip visada“, – pareiškė jis televizijos kanalui „Sky News“ po to, kai dalis BP ir „ExxonMobil“ priklausančios „Esso“ valdomų degalinių buvo priverstos nutraukti arba apriboti klientų aptarnavimą.

Laikraštis „The Times“ pranešė, jog mažiausiai 50 iš 1,2 tūkst. BP degalinių neturi bent vienos rūšies degalų, o G.Shappsas pareiškė, kad užsidarė penkios degalinės.

Premjero Boriso Johnsono biuras taip pat ragina žmones neskubėti į degalines.

„Degalų deficito Jungtinėje Karalystėje nėra ir žmonės turėtų ir toliau pirkti degalus taip, kaip paprastai“, – ketvirtadienį pareiškė Dauningo gatvės atstovas spaudai.

Ekspertai ir verslo lyderiai yra sakę, jog dėl „Brexito“ ir pandemijos gerokai sumažėjo JK dirbančių sunkvežimių vairuotojų, o tai pakenkė daugybės įmonių tiekimo grandinėms.

G.Shappsas pareiškė, jog tai yra platinimo, o ne „Brexito“ problema.

Susisiekimo sekretorius radijo stočiai BBC pareiškė, jog vyriausybė imasi priemonių, kurios leis įdarbinti daugiau vairuotojų, pavyzdžiui, bus paprasčiau išlaikyti egzaminus sunkvežimio vairuotojo pažymėjimui gauti.

Jis pažadėjo „... padaryti viską, kas būtina siekiant užtikrinti, kad sunkvežimiai ir toliau gabentų prekes ir ... degalus visoje šalyje“.

Nors G.Shappsas pareiškė, kad vyriausybė „neatmeta jokių galimybių“, jis visgi atmetė sektoriaus raginimus įtraukti sunkvežimių vairuotojus į specialųjį sąrašą sektorių, kuriuose jaučiamas darbo jėgos stygius, kad Europos Sąjungos (ES) piliečiams būtų paprasčiau gauti darbo vizą.

G.Shappsas aiškino, jog daugelis žmonių, turinčių teisę dirbti JK, vairuotojo darbo atsisakė „...dėl to, kad buvo pigesnė darbo jėga iš Europos“ ir tai kenkė jų darbo užmokesčiui.

„Mes norime, kad tie žmonės sugrįžtų“, pareiškė jis ir pridūrė, „kad rinka reaguoja daugiau mokėdama vairuotojams ir tai skatina daugiau žmonių grįžti į šį darbą“.

Paklaustas, ar vyriausybė galėtų pasitelkti kariuomenę degalų pristatymui, jis atsakė: „Tai turbūt nėra sprendimas, vien žvelgiant į skaičius.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų