R.Masiulis „Žinių radijo“ laidoje „Verslo pozicija“ pabrėžė, kad terminalo kaina, palyginti su prognozuojama jos įtaka dujų kainai, nėra didelė.
„Traktuojama, kad terminalas yra labai brangus, mokėsime pusę milijono per dieną. Bet, jeigu pažiūrėsime dabartinius skaičius, „Gazprom“ taikomas kainas taikomas mums ir taikomas aplinkinėms šalims, kur yra apie 20 proc. mažesnės kainos, tai mes per dieną permokame 2,5 mln. Lt. Nereikia pamiršti, kiek jau dabar permokame“, – sakė R.Masiulis.
Pasak jo, terminalas, jeigu tik Lietuva gaus pigesnių dujų, atsipirks.
„Jeigu perkeltume visą terminalo išlaikymo kainą į galutinę dujų kainą, tai yra tik 5 proc. Tai jeigu mes gauname dujas nors 5 proc. pigiau negu dabar mokame, terminalas jau atsiperka. Tai tikrai pakankamai pigus ginklas, kurį mes galime panaudoti derantis dėl dujų“, – sakė „Klaipėdos naftos“ vadovas.
Pasak jo, suskystintų gamtinių dujų terminalo laivo nuomos sutartis atitinka pasaulinę praktiką.
„Mes vieninteliai išsiderėjome galimybę po 10 metų terminalą įsigyti. Tai didžiulis pasiekimas“, – sakė „Klaipėdos naftos“ vadovas.
Seimo laikinosios tyrimo komisijos, tiriančios buvusios Vyriausybės darbus energetikos srityje, pirmininkas Artūras Skardžius tvirtina, kad suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo veikimui reikalingo laivo-saugyklos nuomos sutartis kelia didelių abejonių. Pasak A. Skardžiaus, už beveik 2 mlrd. litų buvo galima nusipirkti 2 naujus SGD laivus, atmetus jų aptarnavimo ir pan. mokesčius.