04 29

Iš elektros tiekėjo sulaukė reikalavimo sumokėti skolą, nors kliente niekada nebuvo

Prieš trejus metus Dainė buvo patekusi į nemalonią situaciją – telefonu pabendravusi su tarpininku, turėjusiu jai pateikti informaciją apie nepriklausomų elektros tiekėjų pasiūlymus, moteris prieš savo valią atsidūrė „Enefit“ klientų gretose. Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) tuo metu išaiškino, kad telefoninės sutartys negalimos, o įmonė atsiprašė. Visgi istorija tuo nesibaigė – neseniai Dainė sulaukė skambučio iš skolų išieškotojų: pareikalauta sumokėti už tą laikotarpį prieš trejus metus, kai pabuvojo „kliente per prievartą“.
„Enefit“
„Enefit“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Prieš trejus metus, per pirmąjį elektros rinkos liberalizacijos etapą 2021 metų pavasarį, tūkstančiai gyventojų rinkosi nepriklausomą elektros energijos tiekėją.

Tačiau 15min tuomet rašė, kad nutikdavo ir atvirkštinių situacijų – kai kurie vartotojai sužinodavo, kad tai juos bendrovė pasirinkusi ir prisiskyrusi prie savo klientų.

Taip nutiko ir Dainei, kuri paskambinusi tarpininkui, kad galėtų gauti daugiau informacijos, to net neįtardama, atsidūrė „Enefit“ klientų gretose. Dainė tikino, kad ji tiesiog prašė informacijos ir nebuvo jokių kalbų apie sutarties sudarymą – juo labiau, sutarties ji nei regėjo, nei pasirašė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis