Konkurencijos taryba tirs „EGTO energijos“ klientų perleidimą „Enefit“

Konkurencijos taryba leido elektros tiekimo bendrovei „Enefit“ perimti rudenį veiklą nutraukusios smulkios nepriklausomos elektros tiekėjos „EGTO energija“ klientus, tačiau tirs, ar sudarant sandorį nebuvo pažeistas Konkurencijos įstatymas. 
Elektros stulpas
Elektros stulpas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Atlikti tyrimą nuspręsta dėl to, kad dėl klientų perleidimo įmonės susitarė anksčiau nei institucijai buvo pranešta apie koncentraciją, ketvirtadienį pranešė Konkurencijos taryba. 

„Konkurencijos taryba įvertino faktą, kad pranešimą apie sandorį šalys pateikė jau faktiškai įgyvendinusios koncentraciją be institucijos leidimo, todėl nusprendė pradėti tyrimą dėl galimo Konkurencijos įstatymo pažeidimo“, – teigiama institucijos pranešime. 

Pasak tarybos, „Enefit“ su „EGTO energija“ dėl klientų perėmimo susitarė rugsėjo 18 dieną, tačiau Konkurencijos tarybai apie tai pranešta tik lapkričio 23 dieną. 

Taryba „Enefit“ iš „EGTO energijos“ jos buvusios klientus leido perimti konstatavusi, kad dėl koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis arba itin apribota konkurencija elektros rinkoje.

Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) rugsėjo 19 dieną pranešė panaikinusi „EGTO energijos“ veiklos leidimą, bendrovei iki rugsėjo 1-osios nesukaupus būtino nuosavo kapitalo bei netekus balansavimo paslaugų sutarties.

Įmonės vadovas ir akcininkas Egidijus Rutkauskas tuomet teigė, kad „EGTO energija“ veiklą nutraukė dėl nepakeliamos finansinės naštos, susidariusios per energetikos krizę.

Iki rugsėjo „EGTO energija“ tiekė elektrą 5533 buitiniams ir 1859 komerciniams vartotojams. Kaip skelbta, visi jos įsipareigojimai klientams perleidžiami įmonei „Enefit“, kuris tieks energiją tokiomis pat sąlygomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis