„Gasunie“ jis dirbs suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalų projektų vystymo patarėju ir bus atsakingas už dviejų plaukiojančių laivų-saugyklų (FSRU) statybą Nyderlanduose ir Vokietijoje.
„Projektas stipriai prisideda prie Europos dujų diversifikavimo, leidžia atsisakyti rusiškų dujų, kas šioje geopolitinėje situacijoje yra didelis motyvatorius“, – sprendimą priimti Nyderlandų įmonės pasiūlymą BNS komentavo M.Bartuška.
Pasak M.Bartuškos, vienas laivas-saugykla stovės Nyderlandų Iemshaveno uoste, kitas – Vokietijoje esančiame Brunsbiutelyje. SGD laivus Nyderlandų bendrovė nuomosis iš norvegų įmonės „Golar LNG“ bei belgų „Exmar“.„Golar LNG“ laivas bus maždaug dukart didesnis nei Klaipėdos „Independence“ – apie 8–10 mlrd. kubinių metrų.
Jo teigimu, „Gasunie“ penkeriems metams jau išsinuomojo du laivus-saugyklas, kurios Nyderlanduose ir Vokietijoje turėtų pradėti veikti dar šiemet.
Nuo 2016 metų gruodžio „Lietuvos geležinkeliams“ vadovavęs 37-erių M.Bartuška bendrovės vadovo postą paliko šių metų sausio pradžioje. Jis buvo atleistas siekiant deeskaluoti situaciją dėl besitęsusio „Belaruskalij“ trąšų tranzito per Lietuvą.