Naujai į laisvąją elektros rinką įsiliejusios įmonės per pusmetį sutaupė apie 1 mln. litų

Pirmąjį šių metų pusmetį įmonių, perkančių elektrą laisvojoje rinkoje, skaičius išaugo 45,8 proc. „Elektrum Lietuva“ duomenimis, nuo metų pradžios naujai į rinką įsiliejusios įmonės per pusmetį bendrai sutaupė apie 1 mln. litų, o viena smulki įmonė vidutiniškai galėjo sutaupyti apie 1 tūkst. litų.
Elektra
Elektra / BFL nuotr.

Daugiausia sutarčių pasirašyta sausio ir vasario mėnesiais, atitinkamai 19 ir 17 proc., kuomet įmonės, nepasirinkusios nepriklausomo tiekėjo, sulaukė pirmųjų 12,5 proc. išaugusių sąskaitų už elektros energiją.

„Dauguma verslo įmonių, nuo šių metų pradžios įgijusių prievolę pirkti elektrą laisvojoje rinkoje, delsė. Tačiau, sulaukusios pirmųjų išaugusių sąskaitų, suskubo rinktis tiekėjus, o juos pasirinkusios galėjo sutaupyti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių litų per mėnesį, priklausomai nuo suvartojamo elektros energijos kiekio“, – teigia Ričardas Tvaronas, „Elektrum Lietuva“ Pardavimo vadovas.

Pasak R. Tvarono, pasirinkusi nepriklausomą tiekėją smulki įmonė, suvartojanti per metus iki 50 000 kWh elektros energijos, vidutiniškai sutaupė iki 170 LTL/mėn. arba iki 1020 LTL/pusmetį, vidutinė įmonė, suvartojanti per metus iki 500 000 kWh, sutaupė iki 1670 LTL/mėn. arba iki 10 000 LTL/pusmetį, tuo tarpu didelė įmonė, suvartojanti per metus nuo 1 000 000 kWh, sutaupė nuo 3 300 LTL/mėn. arba nuo 20 000 LTL/pusmetį.

Dauguma naujų klientų yra smulkios paslaugų ir prekybos sektoriaus įmonės – atitinkamai 52 ir 27 proc.
R. Tvarono teigimu, besikreipiančiųjų į nepriklausomus tiekėjus padidėjimas prognozuojamas rudenį – nuo spalio mėnesio, mat dauguma įmonių yra sudariusios sutartis iki kalendorinių metų pabaigos, taigi baigiantis metams turės nuspręsti, su kuriuo tiekėju bendradarbiauti toliau.

„Artėjant sutarčių galiojimo pabaigos terminui, tiekėjai vėl ims aktyviau komunikuoti savo pasiūlymus ir sieks nustebinti rinkos dalyvius naujienomis. „Elektrum Lietuva“ taip pat pasiūlys dar labiau individualizuotus, kiekvieno poreikį atitinkančius planus bei papildomą pridėtinę vertę. Naujas sąlygas pateiksime rudens pradžioje“, – pasakoja R. Tvaronas.

„Elektrum Lietuva“ klientų spektras apima įvairaus dydžio įmones, suvartojančias nuo kelių šimtų iki keleto milijonų kWh elektros energijos per mėnesį. Šiuo metu įmonė iš viso turi apie 3000 klientų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis