Tai didžiausias SGD kiekis, kuris nuo terminalo veiklos pradžios buvo perkrautas iš SGD laivo-saugyklos į konvencinės apimties dujovežį.
Iki šiol komercinės SGD perkrovos iš laivo-saugyklos „Independence“ buvo vykdomos tik į mažos apimties SGD dujovežius. Paprastai į juos būdavo perkraunama mažiau nei 10 tūkst. kub. m SGD, o didžiausia perkrova siekė kiek daugiau nei 17 tūkst. kub. m SGD.
288 m ilgio dujovežis „Amur River“ yra tinkamas eksploatuoti esant žemai temperatūrai ir ledo sąlygoms. Klaipėdoje užpildytas dujovežis „Equinor“ SGD gabens į Inkoo SGD terminalą Suomijoje.
Po to, kai praėjusių metų spalį buvo mechaniškai pažeista ir priverstiniam remontui sustabdyta Suomijos-Estijos dujų jungtis „Balticconnector“, Suomijos gamtinių dujų poreikis tenkinamas jas importuojant. Suskystintos gamtinės dujos jūrų transportu atgabenamos į Suomijos Inkoo terminalo SGD laivą-saugyklą su išdujinimo įrenginiu (FSRU) „Exemplar“, ir dujos iš šio laivo-saugyklos dujotiekiu perduodamos į krantą.
„Ši neeilinė perkrova tik darkart puikiai iliustruoja, kad Klaipėdos SGD terminalas yra ne tik pagrindinis gamtinių dujų tiekimo šaltinis Lietuvai, bet ir regioninės svarbos infrastruktūra, užtikrinanti dujų tiekimą ir kitoms valstybėms. Džiaugiamės galėdami dėti papildomas pastangas ir prisidėti prie Suomijos gamtinių dujų poreikio užtikrinimo šiuo šaliai nelengvu laikotarpiu, kai gamtinių dujų tiekimo vamzdynais grandinė vis dar nėra atkurta“, - sako Mindaugas Navikas, „KN Energies“ Komercijos direktorius