Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nepriklausomas energijos tiekėjas „Perlas Energija“ nutraukia veiklą: ESO pataria, ką daryti toliau

Įmonė „Perlas Energija“ informavo visus klientus, kad nuo šių metų rugpjūčio 31 dienos nutraukia savo, kaip nepriklausomo elektros energijos tiekėjo, veiklą. Gyventojams energijos tiekimas nenutrūks, prireikus tai užtikrins bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO). Ką daryti šio tiekėjo klientams priklauso nuo to į kurį liberalizavimo etapą pateko, o sprendimui priimti ESO suteikia daugiau laiko ir stiprina pajėgas, kurios galės konsultuoti gyventojus pranešė ESO.
„Perlas energija“
„Perlas energija“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Didžioji dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus gali sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju. Nutraukti sutarties su „Perlas Energija“ nereikia, ji nutrūks automatiškai, kai bus pasirašyta sutartis su nauju tiekėju.

Įvertinus susidariusią situaciją bei didelį šio sprendimo paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia gyventojams daugiau laiko norimams sprendimams priimti. Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d.

Sutarties su nauju tiekėju nesudarius iki šio mėnesio 28 d., pirmojo ir antrojo etapo „Perlas Energija“ klientams laikinai, iki spalio 1 d., garantinį elektros tiekimą užtikrins ESO, tačiau šios paslaugos kaina bus ne padidinta, kaip įprasta, o artima visuomeninio tiekimo kainai. Skirtumas tarp garantinio ir visuomeninio tiekimo kainos vartotojams kompensuos valstybė.

Energetikos ministerijos teigimu, nuo spalio 1 d., priėmus įstatymų pataisas, visi pirmojo ir antrojo etapo „Perlas energija“ klientai iki naujų metų gaus visuomeninio elektros tiekimo paslaugą. Per tą laiką jie galės pasirinkti kitą tiekėją.

Tuo tarpu vartotojai patenkantys į vis dar vykstantį trečiąjį etapą – sunaudojantys iki 1 tūkst. kWh per metus – ir toliau galės naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga, jiems jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia.

Siekiant padėti visiems į šią painią situaciją patekusiems gyventojams, ESO ne tik suteikia daugiau laiko sprendimas, bet ir sustiprina specialios „Pasirinkite tiekėją“ aptarnavimo telefonu linijos pajėgumus. Norint gauti atsakymus į aktualius klausimus galima skambinti +37062655565.

Išsami projekto informacija pateikiama svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos