OPEC 2022 metais tikisi spartesnio naftos paklausos augimo negu iki šiol prognozuota

Naftos paklausa pasaulyje 2022 metais turėtų augti sparčiau negu iki šiol prognozuota, skelbia Naftą eksportuojančių valstybių organizacija (OPEC) savo naujausioje ataskaitoje.
Nafta
Nafta / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 OPEC Nafta

Dar prieš mėnesį naftos kartelio ekspertai skaičiavo, kad naftos vartojimas kitąmet padidės 3,3 mln. barelių per dieną. Tačiau dabar manoma, kad vartojimas išaugs 4,2 mln. barelių per dieną iki vidutiniškai 100,83 mln. barelių per dieną, taigi bus viršytas prieš koronaviruso pandemiją buvęs paklausos lygis.

Be to, iš 2022 metų ketvirčių paklausos prognozių matyti, kad prieš pandemiją buvęs naftos paklausos lygis bus viršytas jau kitų metų antrąjį ketvirtį, kuomet paklausa pasieks 100,15 mln. barelių per dieną.

Tuo tarpu naftos paklausos augimo 2021 metais prognozė nebuvo pakeista – OPEC ekspertai, kaip ir prieš mėnesį, mano, kad naftos vartojimas pasaulyje šiemet, palyginti su 2020-aisiais, padidės 6 mln. barelių per dieną.

„Didėjant vakcinacijos mastui, manoma, kad COVID-19 pandemiją bus lengviau suvaldyti, o ekonominis aktyvumas ir judumas nuosekliai artės prie ikipandeminių lygių“, – rašoma OPEC mėnesio ataskaitoje.

Kartelio ekspertai, įvertinę pasiūlos rinkoje įverčius, OPEC šalyse išgaunamos naftos paklausos 2021 metais prognozę padidino iki 27,7 mln. barelių per dieną ir šis paklauso lygis yra 4,9 mln. barelių per dieną aukštesnis negu 2020 metais.

2022 metais OPEC šalių naftos paklausa, ekspertų vertinimais, sudarys 28,7 mln. barelių per dieną ir bus maždaug 1 mln. barelių per dieną didesnė negu 2021-aisiais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis