„Orlen Lietuvos“ pajamos per ketvirtį augo 2,3 karto iki 1,7 mlrd. dolerių

Didžiausio Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ valdoma Lietuvos bendrovė „Orlen Lietuva“ ketvirtąjį 2021 metų ketvirtį uždirbo 45,2 mln. JAV dolerių grynojo pelno. 2020-aisiais tuo pat laiku ji patyrė 26,4 mln. dolerių grynojo nuostolio.
„Orlen Lietuva“
„Orlen Lietuva“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovės pardavimo pajamos palyginamuoju laiku išaugo 2,3 karto iki 1,688 mlrd. JAV dolerių (2020 metais – 722 mln. dolerių), o grynasis pelnas prieš palūkanas, mokesčius ir nusidėvėjimą (EBITDA) pagal LIFO metodiką siekė 44,7 mln. dolerių (0,3 mln. dolerių), pranešė bendrovė.

„Daugiau nei dvigubai didesnes pajamas sąlygojo sparčiai augusios pasaulinės naftos žaliavos ir naftos produktų kainos, didėjantis visų rūšių degalų poreikis rinkose ir jų pardavimai, taip pat aukštas – 95 proc. viršijantis – gamybos pajėgumų išnaudojimas“, – rašoma pranešime.

„Orlen Lietuvos“ generalinis direktorius Michalas Rudnickis sako, kad praėjus beveik dvejiems metams nuo pandemijos pradžios pasiektas geras rezultatas.

„2021-aisiais „Orlen Lietuvos“ grupė dirbo pelningai, paskutinį praėjusių metų ketvirtį pavyko beveik iki maksimumo padidinti perdirbimo pajėgumus. Baigiantis metams sutarta su pagrindiniais rangovais naftos perdirbimo gamykloje įsipareigojome statyti naują įrenginį. Tai taps viena iš didžiausių Lenkijos kapitalo investicijų Lietuvos istorijoje“, – pranešime sakė M.Rudnickis.

Nepaisant didelės konkurencijos pasaulinėse degalų rinkose bendrovei pavyko padidinti ir produkcijos pardavimus: žemyninėse rinkose jie išaugo 20 proc., o jūros keliu – 37 proc. Per ketvirtį, palyginti su 2020 metų tuo pat laiku, 14 proc. daugiau produkcijos parduota Lietuvos, 13 proc. – NVS ir 6 proc. – Latvijos klientams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis