2013 m. gegužę, įvykdžius visus būtinus darbus, laivas buvo nuleistas ant vandens ir darbai buvo tęsiami toliau. Dabar laivo statybos darbai yra beveik baigti, teliko apie 5 proc. darbų, kuriuos iš esmės sudaro laivo sistemų bandymai ir eksploatavimas. Taip pat jau yra baigta vienų iš svarbiausių ir specializuotų laivo-saugyklos elementų – SGD rezervuarų statyba. Iš viso laive sumontuoti 4 rezervuarai, kurių bendras pajėgumas siekia 170.000 kub. m.
Šiuo metu apie 400 aukštos kvalifikacijos darbuotojų, vadovaujamų 20-ies ekspertų, yra įsitraukę į baigiamąjį patikrinimo procesą. Planuojama patikrinti laivo sraigto varomąją sistemą ir variklio našumą, elektros, šildymo, dujinimo įrenginio ir visų kitų sistemų darbą bei našumą. Pažymėtina, jog su SGD tipo laivais atliekami specialūs bandymai. Pavyzdžiui, iš viso laive įdiegta 11.000 skirtingų signalų ir kiekvienas signalas privalo būti individualiai patikrintas. Net 4.000 signalų yra skirti dujinimo operacijos saugumui užtikrinti.
Laivo statybai sunaudota 25.000 tonų plieno;
Laivo ilgis 294 m, plotis 46 m, greitis 18 mazgų, variklis dvejopo kuro
dujos/dyzelinas – elektra.
Laivui taip pat teks atlaikyti ir „ekstremalių“ išbandymų. Siekiant įrodyti, kad visos sistemos veikia nepriekaištingai, laive bus dirbtinai imituojama nepaprastoji padėtis. Tai bandymai, apimantys laivo manevravimą ir sistemų atkūrimą nutrūkus elektros tiekimui ar esant kitai ekstremaliai situacijai. Visos laivo sistemos bus tikrinamos tiek prie laivų statyklos krantinės, tiek ir jūroje.
Visi laivo statybos darbai atliekami laiku pagal nustatytą grafiką. Iš viso laivo statybos procese nuo pradžių dalyvavo keli tūkstančiai žmonių. Planuojama, kad laivas Klaipėdos uostą pasieks 2014 rudenį.
Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.