Anot S.Skvernelio, pasiūlymas apima palankius „Orlen“ krovinių gabenimo tarifus mainais į tai, kad ruožas nebūtų atstatytas. Premjeras pabrėžė, kad „Orlen“ kroviniai per Lietuvą galėtų pasiekti ir Baltarusijos bei Ukrainos rinkas.
„Lietuvos geležinkeliai turi konkrečius siūlymus, ir manau, kad „Orlen“ susidomėjo, kaip galima ir Rengės ruožą išspręsti, neatstatant šito ruožo“, – BNS sakė premjeras.
„Viskas susijęs su ekonomine nauda, galimais tarifais, kalbant apie pervežimus, juo labiau, kad mūsų „Lietuvos geležinkeliai“ užtikrina galimybę plėsti „Orlen“ rinką ne tik į Baltarusiją, bet ir iki Ukrainos“, – teigė jis.
Ministras pirmininkas sakė šiuos klausimus aptaręs su Lenkijos premjere Beata Szydo ir valdančiosios „Teisės ir teisingumo“ partijos pirmininku Jaroslawu Kaczynskiu.
Lietuva geležinkelių ruožą Mažeikiai–Rengė demontavo 2008 metais. Latvijos ir Lenkijos prašymu Europos Komisija pradėjo tyrimą ir grasina Lietuvai sankcijomis už tai, kad išardžiusi bėgius Lietuva užkirto kelią krovinių gabenimui Latvijos geležinkeliais ir taip neteisėtai apribojo konkurenciją.
Briuselis pernai spaudė Lietuvą išskaidyti „Lietuvos geležinkelius“, priešingu atveju grasino didele bauda.
Lietuvos pareigūnai viešai tikina, kad bėgiai buvo išardyti dėl saugumo.
Dalį BNS žurnalisto kelionės apmokėjo Lenkijos vyriausybė. Pranešimo turiniui tai įtakos neturi.