„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Rokas Masiulis: „Orlen“ turi užtikrinti, kad Lietuvoje liks ilgam

Valstybės valdomiems „Lietuvos geležinkeliams“ ir Lenkijos naftos perdirbimo koncerno „PKN Orlen“ valdomai „Orlen Lietuvai“ derantis dėl mažesnių geležinkelių tarifų, pastaroji turi užtikrinti, kad Lietuvoje liks ilgam, tikina energetikos ministras. Pasak Roko Masiulio, tokias garantijas įmonė turi pateikti ir diskutuojant apie naftos produktotiekio statybas į Klaipėdą.
Rokas Masiulis
Rokas Masiulis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tai R.Masiulis BNS teigė po susitikimo su Lenkijos energetikos ministru Krzysztofu Tchorzewskiu.

„Aš pažymėjau, kad „Orlen“ klausimas taip pat yra svarbus ir Lietuvoje, mums labai svarbu užtikrinimai iš „Orlen“ pusės, kad jie bus ilgalaikiai investuotojai Lietuvoje ir matydami ilgalaikę likimo perspektyvą Lietuvoje, mums lengviau būtų priiminėti visus sprendimus“, – BNS sakė R.Masiulis.

Jis tikino, kad buvo kalbama ir apie galimybes tiesti produktotiekį, kurį, pasak ministro, Lietuva ir „Orlen“ galėtų finansuoti lygiomis dalimis. Tačiau diskutuojant apie produktotiekį, taip pat svarbu, kad „Orlen“ patikintų, jog Lietuvoje liks ir toliau.

„Mes pristatėme, kad Lietuva turi pozityvių žinių ir produktotiekį mes pasiruošę finansuoti kartu su „Orlen“. (...) Visuose klausimuose mums yra svarbu ilgaamžiškumas „Orlen“, bet mes tikrai nesiruošiame vilkinti klausimų dėl šios įmonės svarbos", – tikino R.Masiulis.

„Lietuvos geležinkeliai“ ir „Orlen Lietuva“ šiuo metu bando pasiekti susitarimą ilgai trunkančiame ginče dėl krovinių vežimo sutarties. Geležinkelių generalinis direktorius Stasys Dailydka teigia, kad „Orlen Lietuva“ nevykdo sutarties, dėl kurios įmonės bylinėjasi teismuose, ir yra skolinga geležinkeliams apie 30 mln. eurų.

„Orlen“ vadovai praėjusią savaitę Vilniuje susitiko su premjeru Algirdu Butkevičiumi, tačiau žurnalistams nieko nekomentavo.

„Orlen“ ne kartą kritikavo nepalankią logistiką Lietuvoje, santykius su "Lietuvos geležinkeliais" sprendžia teismuose, taip pat paprašė Europos Komisijos dėmesio galimam geležinkelio ruožo į Latvijos Rengę atstatymui.

„Lietuvos geležinkeliai“ savo ruožtu iš „Orlen Lietuvos“ siekia prisiteisti milijonus eurų už neapmokėtas paslaugas. Anot geležinkelių, nuo 2014 metų pradžios pasikeitus mokesčio už infrastruktūrą skaičiavimui, „Orlen Lietuva“ už paslaugas moka mažesnes sumas nei nurodoma sąskaitose – 2014 metais ji paprašė maždaug 29 mln. eurų nuolaidos, tačiau geležinkeliai ją atsisakė suteikti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų