Saulės elektrinių klausimams – atskira ESO telefono linija

Augant gyventojų susidomėjimui ir siekiant suteikti aiškią ir kokybišką informaciją saulės elektrinių įsirengimo ir kitais susijusiais klausimais, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pristato elektros energiją iš atsinaujinančių išteklių gaminantiems vartotojams skirtą pagalbos telefonu liniją. Paskambinus trumpuoju ESO numeriu 1852 nuo šiol galima pasirinkti konsultacijas būtent saulės elektrinių klausimais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Saulės kolektoriai
Saulės kolektoriai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Elektrą iš atsinaujinančių energijos išteklių gaminančių vartotojų skaičius Lietuvoje nuosekliai didėja – šiuo metu tokių gyventojų yra apie 14 tūkst., nuo metų pradžios šis skaičius išaugo 65 proc. Tuo metu galvojančių apie savos saulės jėgainės įsirengimą ir ieškančių informacijos yra kur kas daugiau, todėl bendrovė sulaukia vis didesnio skaičiaus skambučių ir klausimų šia tema.

Poreikis gauti aiškią informaciją vienoje vietoje išties didelis. Pastebima, kad susidomėjimas padidėja paramos laikotarpiais – jau netrukus gyventojai sulauks dar vieno papildomo kvietimo pasinaudoti parama saulės elektrinėms namų ūkiuose įsirengti. Tikėtina, kad besidominčių skaičius tik augs. Bendrovė siekia pagerinti šių klientų patirtį ir užtikrinti greitą ir kokybišką aptarnavimą.

Nuo šiandien, paskambinęs į ESO ir pasirinkęs konsultaciją saulės elektrinių tema, gyventojas bus nukreiptas klientų aptarnavimo specialistams, kurie galės išsamiau atsakyti į rūpimus klausimus – paraiškų pildymo, prijungimo prie tinklo ar kitomis su jėgainės įrengimu susijusiomis aktualiomis temomis. Nauja linija veikia darbo dienomis nuo 8 iki 18 val., o į ją paskambinus po darbo valandų su gyventoju bus susisiekta kitą darbo dieną.

Viena aktualiausių ir dažnai klientų pamirštamų temų įsirengiant nuosavą jėgainę – prijungimas prie ESO valdomo skirstomojo tinklo. Konsultacijų metu klientams bus paaiškinta, jog svarbu patikrinti tinklo galimybes priimti generuotą energiją dar prieš ją įsirengiant.

Kliento turima vartojimo galia, nebūtinai reiškia, kad bus galima įrengti tokios pat galios elektrinę. Dėl šios priežasties rekomenduojama, dar prieš įrengiant jėgainę, būtinai pasitikrinti ar ji gali būti prijungta prie skirstomojo tinklo ir kokiomis sąlygomis. Tai yra, būtina iš ESO gauti sąlygas, kuriose bus nustatytos elektrinės prijungimo galimybės.

Objektyvią tinklo situaciją parodo tik pagal kliento pateiktą paraišką ESO specialistų atliekama analizė. ESO operatyviai išduodamose sąlygose bus detaliai nurodyta ar skirstomasis tinklas galės priimti saulės elektrinės pagamintą elektrą ir kokios galios jėgainė gali būti įrengta be papildomos tinklo rekonstrukcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų