„Aš to pilnai neatmesčiau, bet mes kaip valstybinio kapitalo bendrovė neturėtume veržtis į tas sritis, kuriose galėtų pilnai investicijas padaryti privatus verslas“, – interviu BNS sakė M.Jusius.
Jis yra įsitikinęs, kad įgyvendinant europinį „LNG Blue“ projektą, pagal kurį kas 400 kilometrų turėtų būti pastatytos SGD kuro stotelės, privatus verslas iš to galėtų užsidirbti.
„Mes tikime, kad ta stotelė kažkuriuo metu puikiai generuos verslą, tad jeigu atsiras privataus kapitalo interesas, tegul būna vystomas. Mums blaškytis ir bet ką daryti irgi nesinori, o tokio verslo galimybė užsipilti kurą į automobilius egzistuos ir Klaipėdoje. Jeigu reikės, galėsime teikti tai ir kitame taške“, – aiškino M.Jusius.
Pasak jo, SGD perpylimo stotis, kurioje taip pat bus galima užsipildyti ir SGD varomus vilkikus, yra kitoks projektas, kurio privatus verslas, tikėtina, nesiimtų, todėl jį ir vysto pati „Klaipėdos nafta“.
„SGD paskirstymo stotis Klaipėdoje yra labiau vištos ir kiaušinio klausimas ir vargu, ar privatus kapitalas žengtų tą pirmąjį žingsnį infrastruktūros vystyme. Mes žengėme jį pilnai komerciniais pagrindais, verslo planas pagrįstas ir tikime, kad galime sukurti pridėtinę vertę“, – teigė bendrovės vadovas.
Balandžio pabaigoje R.Masiulis teigė, kad prie Kauno galėtų atsirastų SGD stotelė, kurioje būtų užpildomi vilkikai.
„LNG Blue“ projekto puslapyje nurodoma, kad Baltijos šalyse vienintelė SGD stotelė bus Klaipėdoje. Arčiausiai jos yra dar dvi stotelės Lenkijoje.
Valstybės kontroliuojama „Klaipėdos nafta“ įgyvendina 27,7 mln. eurų vertės SGD perkrovos stoties projektą. Numatoma, kad šių metų metų rugpjūtį stotis jau veiks, o visos talpos bus pradėtos išnaudoti 2018 metų sausį.