Praėjusią savaitę Klaipėdoje viešėjęs Vyriausybės vadovas Algirdas Butkevičius atviravo visą objekto statybos laiką jautęs nerimą, kuris nuslūgo tik dabar, kai darbai jau ties finišo tiesiąja.
Planuota, kad SGD terminalo komandą sudarys 50 asmenų, tačiau kai kurios pozicijos tebėra laisvos.
Tačiau nerimauti ir dabar yra dėl ko. Vos tik premjeras pranešė, kada tiksliai Klaipėdos uoste pasirodys laivas „Independence“, interneto erdvėje pasirodė skelbimai, siūlantys darbą terminale.
Iki laivo atvykimo likus maždaug porai savaičių terminalo valdytoja AB „Klaipėdos nafta“ strimgalviais ieško procesų ir planavimo vadybininkų.
Jiems keliami reikalavimai: puikios valstybinės ir anglų kalbos žinios, labai geri darbo su kompiuteriu įgūdžiai, 2 metų darbo patirtis. Pageidaujama, kad kandidatai būtų komunikabilūs, iniciatyvūs ir ambicingi.
Procesų vadybininkas būtų atsakingas už terminalo veiklos procedūrų aprašo parengimą, jam tektų koordinuoti ir stebėti padalinių darbus, rengti jų ataskaitas.
Planavimo vadybininkas rūpintųsi, kad dujovežių laivyba, išdujinimo įrangos eksploatacija būtų saugi. Jam būtų patikėtas ir įvairių klausimų derinimas su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija bei kitomis institucijomis.
Kokio atlygio kandidatai gali tikėtis už tokias pareigas, AB „Klaipėdos nafta“ neišduoda, pabrėždama, kad siūlomas darbo rinkoje konkurencingas atlyginimas.
Skirtingų įdarbinimo agentūrų vertinimu, į SGD terminalo vadybininkų pozicijas nusitaikę asmenys gali tikėtis nuo 2 iki 4,5 tūkst. litų algos atskaičius mokesčius.
Personalo terminalui vis dar tebeieškanti AB „Klaipėdos nafta“ neatskleidžia, kokį atlygį siūlo kandidatams. Darbo rinkos žinovai skaičiuoja, kad tokiame darbe galima tikėtis iki 4,5 tūkstančių litų siekiančios algos.
Planuojama, kad terminalo darbuotojų komandą sudarys 50 žmonių. Personalo dauguma – vyrai. Bendrovės „Klaipėdos nafta“ komunikacijos vadovė Indrė Milinienė, neslepia, kad kai kurios pozicijos vis dar yra laisvos. Visa SGD terminalo darbuotojai dirbs platformose.
Norvegijos bendrovei „Hoegh LNG“ priklausančiame laive „Independence“ , kurį Lietuva 10 metų įsipareigojo nuomotis, dirbs pačių norvegų surinkta įgula – 25 žmonės. Jai vadovaus kapitonas iš Norvegijos.
Tai, kad kvalifikuotų darbuotojų tokiam objektui Lietuvoje rasti yra sunku, buvo minėjęs ir buvęs AB „Klaipėdos nafta“ vadovas, dabar energetikos ministras Rokas Masiulis. Paieškas apsunkina tai, kad net ir kvalifikuoti kandidatai neturi darbo suskystintų gamtinių dujų terminaluose patirties.
Tokių specialistų iki šiol neruošė ir jūrinių specialybių profesionalų kalve vadinamas Klaipėdos universiteto Jūrų technikos fakultetas. Koreguoti studijų programas čia pradėta tik startavus SGD terminalo statyboms.