„Klaipėdos nafta“ pranešė su įmone pasirašiusi ilgalaikę sutartį dėl paslaugų, susijusių su naftos produktų perpylimu jos terminale.
„Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Mindaugas Jusius sako, jog rinka plečiasi, daugėja krovinių, jų rūšių bei klientų.
„Dar vienos sutarties pasirašymas rodo, kad „Klaipėdos naftos“ įgyvendinami investiciniai projektai, leidžiantys ne tik plėsti naftos terminalo veiklos apimtis, bet ir priimti platesnį krovinių spektrą, jau kuria pridėtinę vertę bendrovei. Apskritai, esant globalios naftos produktų rinkos neapibrėžtumui bei itin aštriai konkurencinei aplinkai, naujo kliento pritraukimas į Klaipėdą yra didelis ir svarbus laimėjimas“, – pranešime spaudai sakė M.Jusius.
„Klaipėdos naftos“ atstovė Orinta Barkauskaitė BNS teigė, kad krovos kiekiai ir konkretūs produktai, kuriuos Šveicarijos įmonė ketina krauti, yra konfidenciali informacija. Teigiama, kad K2 ji kraus produktus „krauk arba mokėk“ (angl. take-or-pay) sąlygomis.
Nuo 2012 metų kelerius metus tokią pat sutartį su „Klaipėdos nafta“ turėjo Rusijos koncerno „Lukoil“ įmonė „Litasco“. Tokiu bendradarbiavimu nebuvo patenkinti „Lietuvos geležinkeliai“, nes „Litasco“ nesinaudojo jų paslaugomis.
„Klaipėdos nafta“ pernai į infrastruktūrą investavo 32,9 mln. eurų, be to, planuojama pastatyti 10 naujų naftos produktų talpyklų, įrengti naują iškrovimo estakadą bei nutiesti naują geležinkelio vėžę.
Pernai bendrovės valdomose Klaipėdos ir Subačiaus naftos talpyklose perkrauta beveik 7,2 mln. tonų naftos – 1,4 proc. mažiau nei užpernai. Šiemet įmonė planuoja perkrauti taip pat apie 7,2 mln. tonų naftos produktų.