Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šventosios uoste leista neaptarnauti Būtingės terminalo laivų

Seimas antradienį ketina pradėti svarstyti pataisas, kuriomis siūloma atšaukti įpareigojimą Šventosios jūrų uostui aptarnauti „Orlen Lietuvos“ Būtingės naftos terminalo pagalbinį laivyną – esą valstybė neturi lėšų ir nemato poreikio gilinti uostą.
Būtingės terminalas
Būtingės terminalas / BFL/Vladimiro Gulevičiaus nuotr.

Preliminariais skaičiavimais, jei uostas aptarnautų šį laivyną, jo molai turėtų būti pailginti iki 400 metrų, o darbai kainuotų apie 100 mln. litų.

Neteikti paslaugų Būtingės naftos terminalui dar 2011 metų pabaigoje yra nusprendusi Šventosios uosto plėtros taryba.

Teigiama, kad aptarnaujant Būtingės terminalo vilkikus, uosto gylis kartu su išoriniu įplaukos kanalu turėtų būtų 6-9,5 metro. Kitoms uosto funkcijoms užtektų 5 metrų gylio kanalo.

Klaipėdos jūrų uosto direkcijos, kuri valdo Šventosios uostą, infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas BNS vasarą yra teigęs, kad labiau gilinti Šventosios uostą nėra poreikio, o „Orlen Lietuva“ neprašo sudaryti sąlygų jos laivams patekti į Šventosios uostą.

Pokario laikais Šventosios uoste švartavosi nedideli žvejų laiveliai, jo infrastruktūra buvo palaikoma pamario žvejų lėšomis. Uostas nuo Latvijos sienos nutolęs apie 6 kilometrus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?