Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Telia“ trečio ketvirčio pelnas išaugo 6,3 proc.

Lietuvos telekomunikacijų rinkos lyderės „Telia“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pakilo 6 proc. – iki 106,2 mln. eurų. Bendrovės EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, augo 7,1 proc. – iki 38 mln. eurų. Ketvirčio pelnas siekė 16,1 mln. eurų ir per metus padidėjo 6,3 procento. Investicijos į mobiliojo tinklo plėtrą diegiant 5G šiemet išaugo 2,5 karto iki 18,8 mln. eurų, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
„Telia“
„Telia“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Per devynis šių metų mėnesius „Telia Lietuvos“ pardavimai išaugo 6,2 proc. – iki 307,5 mln. eurų. Trijų ketvirčių EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, per metus padidėjo 4,1 proc. ir pasiekė 106 mln. eurų, o grynasis pelnas per metus pakilo 6,3 proc. ir sudarė 41,5 mln. eurų.

„Dar vienas finansiškai stiprus ketvirtis rodo, kad apjungtų ryšio technologijų kokybė yra kaip niekada svarbi. Visos esminės įmonės paslaugų grupės – nuo interneto iki televizijos ar IT paslaugų verslui solidžiai augo. Tai sudaro labai palankias sąlygas didinti investicijas Lietuvoje plečiant 5G tinklą ir prisitaikant prie naujosios realybės. Antrus metus tebesitęsianti pandemija labai aiškiai pademonstravo – visuomenė be patikimo ryšio neveikia“, – sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strömbergas.

Pasak jo, per pastaruosius tris mėnesius visoje Lietuvoje vykę tiesioginiai susitikimai su verslo klientais patvirtina – šalyje vyksta spartus verslų ir viešojo sektoriaus skaitmeninimo proveržis. „Kompiuterinės debesijos, kibernetinio saugumo ir patikimo tinko dabar jau reikia ne tik didiesiems, bet ir vidutiniams, ir net smulkiems verslams“, – kalbėjo Danas Strömbergas.

40 tūkst. naujų mobiliojo ryšio klientų

„Telia“ IT paslaugų pardavimai per devynis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 26 procentais. Dviženklėmis vertėmis augo ir kitos pagrindinės paslaugų grupės – išmaniosios TV pardavimai pakilo 12,6 procento, o plačiajuosčio interneto – 11,2 procento. Vien per paskutinį ketvirtį į „Telia“ atėjo apie 40 tūkst. naujų mobiliojo ryšio klientų, o mobiliųjų paslaugų pardavimai per devynis šių metų mėnesius pakilo beveik dešimtadaliu – 9,9 procento.

„Telia“ mobiliuoju ryšiu Lietuvoje dabar naudojasi 1,45 mln. klientų, šviesolaidinio interneto paslaugas turi 302 tūkst., o išmaniosios televizijos – 254 tūkstančiai.

Investicijų į 5G šuolis

Bendros investicijos į tinklo modernizavimą per devynis šių metų mėnesius sudarė 52 mln. eurų ir buvo 40 proc. didesnės, o mobiliojo ryšio tinklo atnaujinimui išleista 18,8 mln. eurų – 2,5 karto daugiau nei pernai. Vien nuo vasaros pradžios „Telia“ Lietuvoje įdiegė per 250 naujos kartos „Ericsson“ bazinių stočių. Jos palaiko jau visų kartų ryšio technologijas, įskaitant ir 5G. Komercines 5G paslaugas bendrovė planuoja teikti vos tik aukcione įsigijusi reikiamus dažnius.

Remiantis paskutiniais Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) matavimais, vidutinė duomenų atsisiuntimo „Telia“ mobiliojo ryšio tinkle sparta nepaisant itin išaugusio duomenų vartojimo yra didžiausia Lietuvoje ir siekia 90,9 Mb/s.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs