Piko metu trečiadienį elektros dėl nuo sniego gausos ant laidų virtusių medžių elektros neturėjo apie 55 tūkst. namų ūkių.
Gedimai jau pašalinti daugeliui vartotojų – sekmadienio vakarą be elektros yra apie 250 šeimų.
Vis dėlto ESO klientų aptarnavimo valdymo departamento vadovei Ingridai Matuolienei, panašu, dėl žmonių skundų trūko kantrybė.
„Verkiantys ir zyziantys, rėkiantys ir besikeikiantys, kad neturit elektros – pasiimkit kastuvus ir 12 val. be perstojo (be maisto, be tualeto, be prisėdimo nukaskit sniegą, nurinkit nuverstus medžius ne tik nuo kelių, o laukuose ir miškuose link nutrūkusių linijų. Bus ne tik naudinga, bet ir neturėsit jėgų zyst“, – feisbuke parašė ESO darbuotoja.
Pasak jos, keli šimtai vyrų jau kelinta diena atiduoda jėgas ir rizikuoja sveikata ir gyvybe tam, kad atstatytų elektros tiekimą gyventojams, o klientų aptarnavimo specialistai priversti klausytis keiksmų, grasinimų ir patyčių.
„Oj kokia aš pikta, kai supratimas baigiasi ties kambario durim“, – rašė I.Matuolienė.
Įrašą ji vėliau ištrynė, tačiau dalis vartotojų feisbuke spėjo pasipiktinti tokiu požiūriu į klientus, tarp jų – buvęs „Ignitis“ vadovas Dalius Misiūnas.
„Kažin, ar kartu su įrašu pasišalino ir išsakytas požiūris? Galima būtų nurašyti emocijai, bet juk paprastai, jeigu „išsprūsta“, atsiprašoma“, – sakė D.Misiūnas.
„Didelis Ačiū visiems ESO darbuotojams, kas negailėjo savęs šalindami gedimus – jų darbas labai svarbus. Manau, kad jie turėtų ką patarti savo vadovams, ir tų vadovų vadovams“, – pridūrė jis.
Sekmadienį ESO atsiprašė dėl savo darbuotojos viešo komentaro. Anot įmonės, kolegė gailisi, nes tai buvo nuovargio iššaukta emocinė reakcija, kuri neatspindi nei darbuotojų, nei pačios ESO pozicijos.
„Dar kartą atsiprašome visų klientų dėl patirtų bei patiriamų nepatogumų ir dėkojame už kantrybę. Darome viską, kad užtikrintume kuo geresnį klientų aptarnavimą“, – teigiama ESO įraše feisbuke.