Konkurso nereikia
Kol kas apsistojome ties vienu iš pasirinkimų, bet kol vyksta įvairūs parengiamieji ir organizaciniai darbai bei nėra galutinai sudėlioti taškai, negalėtume atskleisti, koks jis, – teigė G.Simonavičius.
Nenuostabu, kad visi Lietuvoje veikiantys bankai norėtų tokios nemokamos reklamos. Nors bankomatas, iš kurio bus paimti pirmieji eurai, jau išrinktas, kol kas LB vadovai nėra linkę jo įvardinti. Taip pat nėra galutinai žinoma, kam teks garbė išimti pirmuosius eurus.
Lietuvos banko komunikacijos vadovas Giedrius Simonavičius 15min.lt teigė, kad bankomatas bus pasirinktas atsižvelgiant į įvairius kriterijus: „Kol kas apsistojome ties vienu iš pasirinkimų, bet negalėtume atskleisti, koks jis. Bankomatą renkamės įprasta darbine tvarka, įvertinant patogumą ir kitus dalykus. Konkurso čia būti negali.“
Paklaustas, kas išiminės pirmuosius eurus, LB atstovas teigė, kad Latvijoje ir Estijoje tai darė premjeras, finansų ministras ir centrinio banko vadovas. Panašaus scenarijaus bus laikomasi ir Lietuvoje.
Pirmieji galite būti jūs
Ar mes prisimenam, kas pirmas rankose laikė pereinamojo laikmečio kuponus ar koks bankas pirmasis gavo lietuviškus litus? – svarstė R.Buračas.
Reklamos agentūros „SAN Hunters JWT“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas teigė, kad eurus iš bankomatų galima pasiimti jau dabar. Daugelis bankų tam sudarę visas sąlygas, todėl kas bus tas pirmasis žmogus, išsiėmęs eurų įvedus šią valiutą Lietuvoje, lems atsitiktinumas.
Paklaustas, kiek bankams turėtų būti svarbi ši proga pasireklamuoti, komunikacijos specialistas siūlė to nesureikšminti.
Ar mes prisimename, kas pirmas rankose laikė pereinamojo laikmečio kuponus ar koks bankas pirmasis gavo lietuviškus litus? „Mes prisijungiame prie jau seniai veikiančios pinigų sistemos, todėl nemanau, kad tai sukels labai didelę euforiją ar ažiotažą“, – sakė R.Buračas.
Teks prisiimti atsakomybę
Paklaustas, ar tokie simboliniai gestai svarbūs politikų įvaizdžiui, pašnekovas nurodė, kad jie svarbūs tik tada, kai yra nuolatinės politiko komunikacijos dalis:
Pasak R.Buračo, politikams teks atsakomybė už euro įvedimą, todėl toks viešumas kartais gali būti rizikingas. „Jeigu greitu laiku eurą ištiktų problemos, žmonėms gali kilti asociacija su politikais, kurie buvo labiausiai matomi valiutų pasikeitimo procese. Žinoma, kad protingi žmonės supras, jog euras yra ne vieno politiko noro ar nenoro, o ilgalaikio darbo rezultatas.
Norima pasiekti silpniausius
Paprašytas pasidalinti nuomone, kaip iš viso Lietuvoje vyksta euro reklaminė kampanija, R.Buračas teigė, kad šiuo metu didžiausias iššūkis yra pasiekti silpniausius vartotojus.
„Manau, kad yra pakankamai didelis atotrūkis tarp didžiųjų miestų ir kaimų gyventojų. Tie, kurie dažniau keliauja ir susiduria su pinigų keitimu, situaciją mato visai kitaip nei tie, kurie toliau savo miestelio kojos nekelia.
Svarbiausia, kad informacija pasiektų tuos ekonomiškai silpniausius sluoksnius, kad jie nepadarytų klaidų, kad nebūtų apgauti, viską ramiai susiskaičiuotų, žinotų keitimo kursą“, – sakė pašnekovas.