Kas po euro įvedimo laukia parduotuvių, kuriose kainos buvo tik 5,10 ar 20 litų?

Pasaulyje populiarios parduotuvės, kuriose kainos nustatomos ne kiekvienai prekei atskirai, o prekių grupėms. Antai Lietuvoje populiaraus parduotuvių tinklo „Tiger“ klientams siūloma prekes pirkti už 5, 10 ar 20 litų. Pasaulyje populiarios ir „Vieno euro“ parduotuvės, kuriose visas prekes galima nusipirkti už vieną eurą. Toks tinklas veikia ir Lietuvoje. Kaip keisis šių parduotuvių kainodara įvedus eurą?
Pirkinių krepšelis
Pirkinių krepšelis / Photos.com

Kainų su euro centais „Tiger“ parduotuvėse nebus. Vienos prekės pabrangs, kitos – atpigs. Bendras kainų lygis liks toks pats.

Jei „Vieno euro“ parduotuvėms valiutos pasikeitimas tik padės pateisinti pavadinimą ir vietoj 3,45 litų nurodyti euro kainą bus patogiau, tai „Tiger“ tinklo klientų laukia didesni pokyčiai.

„Taip, toks klausimas kilo ir mes aiškinomės, ką reikės daryti. Ne mes patys tas kainas nustatome. Jos yra standartinės visose „Tiger“ parduotuvėse skirtingose šalyse.

Turime patirties Latvijoje. Ten tiesiog buvo padarytas visų prekių sąrašas. Jį peržiūrėjo valstybės skirti auditoriai. Vienos prekės pabrango iki lygios kainos eurais, o kitos atpigo. Kainų su euro centais mūsų parduotuvėse nėra“, – 15min.lt teigė parduotuvių tinklo finansų vadovė.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dvejų eurų monetos
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Dvejų eurų monetos

Pasak jos, euro įvedimas ne sujauks, o kaip tik sutvarkys kainų nustatymo tvarką: „Galima sakyti, kad tokios kainos net palengvins mūsų gyvenimą, nes jos bus tokios pat, kaip nuvažiavus į Vokietiją ar bet kurią kitą šalį, kurioje yra „Tiger“ parduotuvės. Viskas bus paprasčiau.“

Kad ir kaip būtų keista, po kainų perskaičiavimo eurais Latvijoje „Tiger“ klientų skaičius augo, nors buvo nepatenkintų žmonių, kuriems atrodė, kad mūsų prekės pabrango, – teigė tinklo atstovė.

Prekių sąrašas sudarinėjamas šiuo metu. „Tikimės, kad žmonės supras, jog jų niekas nesistengia apgauti. Taip, vienos kainos didės, tačiau kitos mažės ir bendras kainų lygis liks toks pats“, – aiškino parduotuvių atstovė.

Paklausta, kaip keitėsi klientų elgesys po euro įvedimo Latvijoje ji džiaugėsi, kad klientų net padaugėjo: „Kad ir kaip būtų keista, po kainų perskaičiavimo eurais Latvijoje „Tiger“ klientų skaičius augo, nors buvo nepatenkintų žmonių, kuriems atrodė, kad mūsų prekės pabrango.“

Pašnekovė siūlė atkreipti dėmesį ir į tas prekes, kurios atpigo. Taip kainų pasikeitimus priimti bus daug paprasčiau.

Eurą pasitinkant
Eurą pasitinkant

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis