Kiekvienus namus Lietuvoje pasiekė svarbiausia informacija apie euro įvedimą

Finansų ministerija, įgyvendindama euro įvedimo Lietuvoje viešinimo kampaniją, parengė ir išplatino specialų leidinį „Pasitikime eurą“. Jo tiražas – 1 300 000 egzempliorių, leidinį į kiekvienus namus pristatė „Lietuvos paštas“.
Eurai
Eurai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Gyventojams pateikta svarbiausia informacija, kurią privalu žinoti tam, kad euro įvedimas sukeltų kuo mažiau nepatogumų ir rūpesčių. Leidinyje pateikiami pavyzdžiai, kaip perskaičiuoti gaunamą atlyginimą, pensiją, stipendiją ar kitą socialinę išmoką.

Taip pat patariama, kaip elgtis su banko sąskaitose turimomis lėšomis bei indėliais, paskolomis. Nemažai dėmesio leidinyje skirta sukčiavimo prevencijai – gausu patarimų, kaip apsaugoti savo turimas santaupas, grynuosius keičiantis tik Lietuvos banke ir komerciniuose bankuose, kredito unijose ar Lietuvos pašte.

Nemažai dėmesio leidinyje skirta sukčiavimo prevencijai – gausu patarimų, kaip apsaugoti savo turimas santaupas.

Rengdama leidinį Finansų ministerija taip pat atsižvelgė ir į labiausiai visuomenę šiuo metu neraminantį klausimą – kainų perskaičiavimą, todėl jame gausu informacijos, kaip perskaičiuojamos ir apvalinamos prekių ir paslaugų kainos. Taip pat nurodytos galimybės, kaip patys gyventojai gali kontroliuoti verslininkus, kad kainos būtų perskaičiuotos pagal taisykles, ir verslininkai elgtųsi sąžiningai.

„Lietuvos paštas“ leidinius pristatė į registruotus namų ūkius visoje Lietuvoje. Svarbu paminėti, kad leidinius gavo ne tik tie gyventojai, kurie turi įsirengę pašto dėžutes, bet ir tie, kurių namų ūkiai registruoti kaip neturintys pašto dėžutės – šiuo atveju leidiniai buvo pristatyti tiesiai gyventojams į rankas.

Euras Lietuvoje įvedamas nuo 2015 m. sausio 1 dienos. Lietuva taps devynioliktąja euro zonos nare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis