Nors klientai susidūrė su trumpalaikiais apribojimais, tačiau absoliuti jų dauguma nepajuto nesklandumų nei dėl naujametinių sveikinimų bumo, nei dėl valiutų pasikeitimo.
Techninių problemų išvengė
Kol kas viskas veikė gerai. Pranešimų apie galimus nesklandumus kiekis nėra didesnis nei kitomis dienomis, – teigė Ž.Jakevičienė.
Bendrovės „Bitė“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė 15min.lt teigė, kad klientai buvo perspėti dėl galimų nepatogumų, tačiau sutrikimų pavyko išvengti, o nuo penktadienio visos sistemos funkcionuos kaip anksčiau.
„Gruodžio viduryje mes informavome, kad nuo gruodžio 31 iki sausio 1 dienos pietų galimi tam tikri apribojimai. Perspėjome, kad bus teikiamos pačios būtiniausios funkcijos, tačiau savitarnos sistema gali kurį laiką neveikti.
Kol kas viskas veikė gerai. Pranešimų apie galimus nesklandumus kiekis nėra didesnis nei kitomis dienomis. Jokių sutrikimų nematome. Nuo penktadienio ryto viskas turėtų veikti taip, kaip įprasta“, – teigė Ž.Janevičienė.
Kelioms valandoms ruošėsi pusę metų
Mes negalime užsidaryti kelioms dienoms ir atsidaryti, kai viską susitvarkysime. Žmonėms reikia kalbėti visada, o ypač per Naujųjų metų naktį, – teigė A.Baranauskas.
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas 15min.lt sakė, kad kiekvienais metais Naujieji visiems operatoriams tampa papildomu stresu. Tai panašu į piko valandas keliuose. Mašinų daug, o gatvė nuo to nepaplatėja. Lygiai taip pat nei vienas operatorius negali padaryti trigubai didesnio tinklo vienam šventiniam vakarui.
Pasak jo, „Tele2“ tinkle problemų nekilo. Net ir po vidurnakčio buvo galima ir siųsti žinutes, ir skambinti be problemų. „Neatmestina situacija, kad kažkam nepavyko prisiskambinti iš pirmo ar antro karto, tačiau mes tokių skundų negavome“, – minėjo A.Baranauskas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Po euro įvedimo stebuklingai atpigęs kuras – klaida, dingusios nuolaidos – realybė
Paklaustas, ar litų pavertimas eurais informacinėse sistemose praėjo sklandžiai, A.Baranauskas atsakė teigiamai: „Žmonės jau dabar savo sąskaitas gali matyti eurais. Pagrindiniai darbai buvo atlikti paryčiais, kai nuslūgo skambučių srautas. Mobiliojo ryšio operatorių darbo specifika yra tokia, kad mes negalime užsidaryti kelioms dienoms ir atsidaryti, kai viską susitvarkysime. Žmonėms reikia kalbėti visada, o ypač per Naujųjų metų naktį.
Euro įvedimui buvo ruošiamasi apie pusę metų. Vyko labai intensyvus darbas, kad per kelias valandas būtų galia padaryti labai daug. Buvo vienintelis apribojimas, apie kurį pranešėme iš anksto, kad tarp 3 ir 5 val. ryto išankstinio mokėjimo paslaugą besinaudojantiems klientams buvo galima skambinti į užsienio šalių operatorius. Pernai tokių skambučių buvo vos kelios dešimtys iš milijono klientų bazės.“
Naktį praleido darbe
25 „Omnitel“ darbuotojai Naujųjų metų naktį praleido darbo vietose, diegė paskutinius pakeitimus ir atliko testavimo darbus.
„Perjungimas iš litų į eurus „Omnitel“ sistemose įvyko sklandžiai ir sėkmingai. Naujųjų metų naktį „Omnitel“ ir „Ežio“ klientams veikė visos paslaugos, taip pat be pertraukų veikė „Omnitel“ ir „Ežio“ interneto svetainės. 25 „Omnitel“ darbuotojai Naujųjų metų naktį praleido darbo vietose, diegė paskutinius pakeitimus ir atliko testavimo darbus.
Penktadienį duris atveria „Omnitel“ salonai, kuriuose klientai jau galės įsigyti prekių ir užsisakyti paslaugų, taip pat nuo šiandienos popietės klientai jau galės naudotis ir į eurus pertvarkyta „Omnitel“ savitarna bei išmaniąja savitarnos programėle“, – 15min.lt sakė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.